Wednesday, July 11, 2012

NAFAS : Bab 24

Bab 24

Hari ini aku gembira kerana Amir pulang menemuiku di Malaysia. Sehari semalam aku tidak boleh tidur kerana terlalu ghairah ingin bersatu kembali dengannya.
Pada malam itu, aku telah menunggu kepulangannya di Lapangan Terbang Sepang.
"Saya ada beli banyak hadiah untuk awak... mak saya pun ada beli jugak." Kata Amir kepadaku sebaik sahaja dia menemuiku di lapangan terbang. Aku bersalaman dengannya. Mencium tangannya.
"Alah abang nih... buat susah-susah sahaja. Yang penting abang ada di depan saya ni. Lain semua tak penting." Tak tahan rasanya aku menahan rasa rinduku terhadapnya. Mahu sahaja aku mencium dan memeluknya di situ juga.
Amir mengambil hadiah tersebut dari bag galasnya. Dengan tak sabar-sabar lagi dia telah menyuruh aku membuka hadiah tersebut.
Aku membuka hadiah yang telah dibelikan oleh ibu Amir itu dengan berhati-hati.
"Eh... frame. Cantik bang! Pandai mak abang pilih." Getusku sambil memegang bingkai gambar yang diperbuat dari kristal itu.
"Ingat tak gambar ni?" Katanya sambil tersenyum. Gambar tersebut nampak lebih cantik setelah ia diletakkan di dalam bingkai yang cantik itu.
"Ingat bang... Majid ambil gambar kita ni di hadapan St. Catherine's College di Oxford beberapa hari sebelum abang bawa saya ke New York."
Amir memberitahuku bahawa inilah gambar yang paling disukai oleh ibunya dari banyak-banyak gambar yang ada. Bingkai gambar ini pula telah dibeli oleh ibunya sewaktu mereka sama-sama pergi membeli-belah di Neiman Marcus sehari sebelum dia ke Kuala Lumpur untuk menemuiku.
Setelah aku memasukkan dengan hadiah yang diberikan kepadaku kembali ke dalam bag Amir, aku membawanya berjalan ke arah tempat meletak kereta.
Sebaik sahaja kami memasukkan bag kepunyaan Amir ke dalam keretaku, tanpa membuang masa aku terus menghidupkan enjin kereta.
Lalu terus aku pandu keretaku laju ke arah Kuala Lumpur.
"Boleh saya raba tak? Tak tahan nih..." ucap Amir tiba-tiba kepadaku. Suaranya nakal ku dengar.
"Alah... takkan lah tak boleh. Saya kan milik abang?" Sebutku manja. "Eh abang tak penat ke?"
Amir hanya menggeleng-gelengkan kepalanya walaupun aku tahu dia memang penat.
Amir memberanikan dirinya untuk meraba-raba busutku sewaktu aku sedang memandu.
"Eh, cepatnya dah keras!" Getus Amir di dalam nada terkejut. Dia geram melihatkan kelakianku yang sememangnya sudah lama tidak disentuh itu. Dilancappun tidak, kerana semenjak aku mengenali Amir, semangatku untuk melancap langsung hilang. "Baru pegang sikit dah basah gila?" Dia menanyaiku lagi.
Aku memandang kepada seluarku dan mendapati bahawa air maziku telah tembus membasahi bahagian busutku.
"Saya stim gila tengok abang... abang pakai shorts pulak tu. Lagiklah saya stim." Sebutku sambil tersenyum. Busutku semakin mengeras rasanya. Lebih-lebih lagi apabila Amir mula meramas-ramas busutku itu.
"Saya bukak zipnya tau!" Permintaan seperti itu sememangnya mengamamkan. Tapi kerana senjataku sendiri kini mula terasa terlalu keras, dan rasanya seperti perlu dikeluarkan dari seluarku yang mula mengetat itu. Aku membenarkan sahaja.
Aku menganggukkan kepalaku sekali tanda setuju.
Amir membuka zipku. Kemudian, tangannya yang besar dan kasar itu mula menyelongkar isi busutku. Dengan berhati-hati dia mengeluarkan senjataku keluar. Sesekali aku dapat melihat dia menjilat bibirnya sendiri dengan penuh geram.
Keretaku yang telah kupandu laju sejak tadi, mula aku perlahankan kelajuannya.
Amir mengurut-ngurut kejantananku. Takukku yang basah itu terasa bagai nak meletup kerana terasa terlalu tegang dan keras.
Beberapa detik kemudian, mungkin kerana terlalu geram, Amir terus menuju ke arah kelakianku lalu terus mengulumnya. Terkejut juga aku dibuatnya. Tapi aku biarkan sahaja kemahuannya itu. Aku tahu dia mahu melepaskan geramnya setelah satu penggal dia tidak dapat melepaskan nafsunya terhadap diriku.
Aku terasa bagai nak pancut apabila Amir mengulumku pada waktu itu. Aku mengeluh kesedapan.
"Bang... kita simpan untuk karang yer? Tak tahan nih." Pintaku kepadanya. Dahiku mula berpeluh walaupun sistem penghawa dinginku dibuka keperingkat maksimum.
Amir menggigit takuk ku sehingga membuatku menjerit sakit. Katanya, dia tak sabar mahu mengerjakanku bila kami pulang nanti.
Setibanya kami ke rumah sewaku di Pandan Indah, aku terus membawa Amir masuk ke dalam bilik tidurku. Aku langsung tidak mengendahkan Rezal dan Fadzil yang sedang menonton TV di ruang tamu di tingkat bawah.
Sebaik sahaja pintu bilikku di tutup, Amir terus memegang leherku. Dia mengucup bibirku. Rasa nikmat bibirku berlaga dengan bibirnya mula kurasakan.
Tangannya kini mula merayap ke pehaku. Aku menggeliat geli. Tetapi di dalam rasa geli terasa sedap pula jadinya. Kelakianku terasa menujah-nujah seperti binatang kelaparan.
Amir terus menciumku. Kini kucupannya naik ke pipiku. Pada waktu itu aku mula mengerang.
Dia kembali kepada bibirku. Aku mengulum lidahnya. Dia membalas dengan menyedut lidahku dengan kuat. Lama juga kami bercium, sehingga susah untuk aku bernafas.
Di dalam masa kami berkucupan, tangan aku mula merayap ke pinggangnya. Dapat aku rasakan bahawa badannya semakin berisi. Lebih sedap rasanya di raba dan dipeluk dari dahulu.
Tanganku kini mula merayap kepada lengannya yang tebal berotot itu.
Geram pula aku merasakan otot lengannya yang melambangkan kekuatan anak jantannya itu. Tanganku kini mula merayap pula kepada bahagian dadanya yang pejal. Walaupun pada waktu itu kami berdua masih berbaju, aku dapat merasakan bahawa rasa puas dan nikmat bersamanya sudah hebat aku rasakan.
Dadanya yang pejal itu mula mengeras. Dapat aku rasakan bahawa nafsunya kini agak membuak-buak.
Amir mula melepaskan bibirnya dari bibirku. Dia senyum kepadaku kemudian dia membuka baju lengan panjang ku. Aku pun senyum, lalu
aku balas balik tindakkannya itu. Aku buka bajunya perlahan-lahan, butang demi butang. Satu-persatu aku bukak. Aduh, nikmatnya!
Pada waktu itu Amir memandang aku dengan satu pandangan yang tajam. Cuak aku dibuatnya. Memang sejak dari dahulu lagi aku takut dengan pandangannya seperti ini kerana sikap panas barannya itu.
Amir menyentap bajuku dari tubuhku lalu membuang bajuku itu ke tepi. Aku membalas dengan menarik bajunya, lalu dapat kulihat tubuhnya yang kini semakin padat berisi itu. Aku naik geram, lalu terus aku cium mulutnya kembali sambil tanganku meramas-ramas dadanya yang bidang itu.
Sebelum ini, Amir ada memberitahuku bahawa badannya mula naik kerana dia sering ke gym sejak awal penggal yang lepas. Tapi tidak pula kusangka bahawa tubuhnya itu lebih sasa dari yang aku fikirkan.
Sewaktu kami berkucupan dan apabila tanganku meramas dadanya yang padat itu, dapat aku rasakan kehangatan dadanya yang panas-panas suam itu.
Mungkin kerana tak tahan, Amir menggeliat akibat dada dan putingnya
ku ramas begitu. Pada waktu itu, tanpa kusedari, seluarku telahpun berjaya dibuka oleh Amir. Dengan ganas, seluar dalamku di turunkan ke bawah sehingga ke bahagian kakiku.
Di dalam pada itu, aku dapat melihat kelakianku yang basah habis, air maziku keluar mencurah-curah.
Amir berhenti dari menciumku. Kemudian dia berundur dari diriku. Dia membuka seluarnya, sambil aku perhatikan tubuhnya yang tegap itu. Amir berdiri dengan hanya berseluar dalam di hadapanku sambil mengurut-ngurut kelakiannya yang keras menegang itu. Dia tahu aku mudah lemah apabila melihatnya berkeadaan begitu.
"Bang... saya dah tak tahan ni." Ucapku kepadanya tanpa rasa malu atau segan.
Amir mengajakku baring di atas katil. Aku mengikut sahaja dengan penuh rela.
Di atas katil, aku mencium lurah di atas dadanya. Ada juga bau-bau masam, tapi sedap pula bau masam itu. Bau jantan yang pastinya memberahikan!
Aku menghisap putingnya, sehingga membuatkannya mengeluh berkali-kali sambil berkata:
"Ahhh... sedapnya sayang!"
Pada waktu itu aku tak peduli apa yang dikatanya, aku terus mengulum putingnya, sambil itu aku mengigit-gigit putingnya yang sudah menegang tu. Keras juga putingnya pada masa itu, mungkin sudah terlalu naik nafsunya itu.
Tangan Amir kini mula meraba ke celah kelengkangku, terasa tangannya yang kasar itu meraba-rabaku. Dia meramas-ramas bulu kemaluanku.
"Basahnya..." sebut Amir ke arah telingaku. Buluku terasa basah terkena air maziku yang turun meleleh-leleh sejak tadi.
Tangannya kini mula liar menjelajah ke arah lubang nikmatku. Pada waktu itu aku di bawa semakin jauh ke dalam arus kenikmatan. Aku mengerang kesedapan tidak ingat dunia.
Amir semakin geram apabila dia mendengarku mengerang begitu. Dia menaikkan kedua belah kakiku ke atas lalu terus dijilatnya lubang nikmatku puas-puas. Aku tak tahan dibuat begitu. Aku merintih kesedapan.
" Ahhhhhh.......sedapnya bang. Dah lama tak main ni rasa sedap semacam saja!" Getusku kepadanya sewaktu lubang nikmatku dijilat dengan perlahan oleh Amir.
Lubang nikmatku terasa basah dijilat Amir. Aku rasa, sudah dua atau tiga kali aku terasa bagai hendak sampai ke kemuncak nafsuku, tetapi aku berjaya menahannya.
"Zam dah pancut ke?" Tanya Amir sewaktu dia mendapati bahawa kepala takukku basah dengan airku yang meleleh-leleh itu.
"Belum bang... air mazi saja tu."
Di dalam keadaan ku hanyut kesedapan, Amir pun terus menjilat
putingku yang tegang itu. Sambil itu aku membuka seluar dalam Amir. Terus
tercacak keluar senjatanya itu menghadap ke tubuhku.
"Gilerr....keras ni." Bisikku kepadanya.
"Sakit, Zam, sebab dah tegang habis ni!" Balas Amir memberitahuku.
Aku pun membaringkannya. Lalu dengan sendirinya Amir memegang kepalaku lalu mengarahkan kepalaku ke arah senjatanya. Dia menyuruhku mengulum senjatanya itu.
Aku kulum senjatanya itu dengan seboleh-bolehnya sehingga membuatkan Amir mengerang kesedapan. Sehingga ternaik-naik punggungnya tatkala aku menyonyot senjatanya itu sehingga ke bahagian pangkal. Aku nyonyot dengan agak lama, sehingga Amir menyuruh aku berhenti kerana dia mahu melakukan perkara yang lain kepada diriku ini.
Amir membelakangkan aku, lalu terus dia menyuruh aku menaikkan sedikit punggung ku ke atas. Beberapa detik kemudian, tanpa dia memberi amaran kepadaku, dia terus memasukkan kelakiannya ke dalam lubang nikmatku.
Aku terasa sakit kerana sudah lama tidak ditikam begitu oleh Amir. Di dalam rasa sakitku itu, aku terasa sedap bagai nak gila sehingga hanyut tidak ingat dunia.
Amir membiarkan sahaja kelakiannya berendam di dalam lubang nikmatku lama-lama sambil mengurut-ngurut kelakianku. Dia mencium-cium belakang leherku serta bahuku.
"Ahhhhh..sakit, bang! Tapi sedap!". Getusku apabula bahuku digigit Amir dan apabila senjatanya ditusuk dalam-dalam ke dalam diriku.
Amir memahami keadaanku pada waktu itu, lalu dia pun menarik perlahan-lahan senjatanya dari lubang nikmatku. Aku mengikut pergerakkan senjatanya, bila dia menarik senjatanya keluar, punggungku pun ikut sama.
Amir menarik senjatanya perlahan-lahan, selepas itu dia tekan balik perlahan-lahan juga. Ada dalam tujuh kali dia sorong tarik perlahan-lahan, barulah aku rasa tak sakit.
"Bang... tak sakit lagik. Buat laju-laju pula!" Pintaku kepadanya.
Setelah aku minta dibuat begitu, Amir pun apa lagi, terus dia mengganasi diriku ini. Sedap rasanya bukan kepalang.
Amir terus menerus mengerjakanku dengan penuh buas. Dia terus memasukkan senjatanya itu dengan laju, seolah-olah seperti ada minyak pelincir di dalam lubang nikmat ku ini.
Setiap kali Amir menarik keluar senjatanya itu, aku mengerang. Amir semakin galak, lalu dia menekan senjatanya itu dengan lebih dalam lagi. Perbuatannya itu telah membuatku mengerang dengan lebih kuat lagi. Aduh, kurasa saat itu cukup memberahikan!
Malam itu terasa sunyi,sehinggakan aku boleh mendengar bunyi lubang nikmatku mengasah senjatanya. Bunyi buah zakarnya terkena kepada bahagian punggungku juga boleh aku dengari. Itulah yang membuatku lebih berahi lagi!
"Abanggg.. ahhh! Dah tak tahan ni bang!" Kataku, apabila aku rasa terlalu kesedapan. Amir mempercepatkan urutannya ke atas kelakianku.
Pada waktu itu aku sempat menoleh melihat keadaan dirinya. Aku dapati wajahnya sudah lain macam Dan pada waktu lah itu aku mula mengemutkan lubang nikmatku. Wajahnya semakin berubah, seolah-olah dia sedang menahan sakit yang amat.
Amir kemudian telah memelukku kuat-kuat dari belakang. Dapat aku rasakan dari ketegangan senjatanya bahawa dia sudah mahu sampai ke kemuncaknya. Amir menyorong tarik senjatanya dengan lebih lebih laju lagi, sehingga bergoyang katilku itu dibuatnya.
Dalam masa tu, aku terasa sedap bagai nak gila. Aku sampai ke kemuncakku. Air maniku meledak keluar membasahi cadarku. Di dalam masa yang sama, dapat aku rasakan dia sedang memelukku kuat-kuat sehingga membuatku susah untuk bernafas.
"Banyaknya Zam pancut!" Ucap Amir kepadaku sambil mencium telingaku. Aku tersenyum. Aku dapati Amir belum terpancut lagi. Aku mula risau kerana aku tidak boleh mengawal diriku sehingga terpancut terlebih dahulu darinya. Amir ternyata lebih gagah di atas kamar dari diriku ini...
Aku mengucup bibirnya, sambil itu Amir mengarahkan aku supaya mengubah posisiku. Aku pun senyum, lalu mengikut rentak permainannya. Aku sendiri tahu dia belum keluar mani.
Aku baring, dia pun naik ke atas tubuh ku. Aku dapat merasakan tubuhnya yang semakin berat itu. Sedap pula rasanya dihempap begitu olehnya. Dia menciumku sambil mengulum-ngulum lidahku. Kelakiannya di masukkan ke bahagian kelengkangku.
Dia memasuk dan mengeluarkan kelakiannya ke dalam kelengkangku seperti mana dia selalu melakukan perkara yang sama kepada lubang nikmatku.
Amir mengerang kesedapan. Lebih-lebih lagi apabila aku menekan-nekan senjatanya itu dengan lebih kuat lagi dengan kelengkangku sendiri. Geram aku tengok muka dia bila mengerang, dia pun terus mengerang:
"Ahhh... sedap Zam! Sedap gila ni!"
Selepas dua atau tiga minit dia memasuk dan mengeluarkan kelakiannya dari kelengkangku, dia terus menukar posisi lalu dia menujahkan kelakiannya ke arah mulutku.
"Ahhh... Zam, dah nak terpancut ni!" Kata Amir memberi Amaran. Aku melihat kejantanannya tegang semacam dekat kepada mulutku.
"Pancut dalam mulut saya bang!" Pintaku sebelum aku mengulum kejantanannya dalam-dalam sehingga ke kerongkongku.
Tiba-tiba aku dapat merasakan bahawa tubuhnya itu kejang dan menggeliat beberapa kali...
Amir terpancut di dalam mulutku. Dia menekan senjatanya itu dalam-dalam sewaktu airnya sedang meledak. Dapat aku rasakan air maninya yang panas suam ini terpancut memenuhi mulut serta tekakku.
Sejurus selepas kami berdua melabuhkan bahtera, kami berkucup mesra sekali lagi. Amir memelukku dengan erat. Dia membisikkan kepadaku bahawa dia begitu rindu kepadaku. Dia berjanji akan menhabiskan masa cutinya ini denganku dengan sebaik mungkin. Itulah janjinya kepadaku... 

Bersambung...

No comments:

Post a Comment