Monday, July 2, 2012

NAFAS : Bab 15

Bab 15

Amir mengucup bibirku. Kadang-kala dia akan menggigit bibirku. Kemudian dia akan menjilat misaiku. Aku membiarkannya melakukan apa sahaja yang dia mahu kepadaku. Tubuhku terkulai lemah di dalam dakapan hangatnya itu. Seringkali aku dapat merasakan busutnya yang keras itu menujah-nujah busutku sendiri. Berlaga-laga mencari lawannya.
Tangannya dengan pantas membuka butang kemejaku satu persatu. Kemudian, dia mencium dadaku sehinggalah ke bahagian pusatku, setelah kemejaku itu berjaya dibukanya. Dia memberitahuku bahawa dia suka melihat bulu di perutku. Dia menjilat perutku. Aku merintih kesedapan.
"We have to do this right..." getus Amir perlahan, kemudian dia terus mengangkatku.
Aku bertaut dengan kuat memeluk lehernya kerana aku takut jatuh. Dengan menggunakan tenaga dan kekuatan anak jantannya, dia telah mengangkatku naik ke tingkat atas. Walaupun aku takut jatuh, aku percaya bahawa dia pasti boleh mengangkatku--memandangkan dia mempunyai sekujur tubuh yang cukup kekar. Amir sememangnya seorang lelaki gagah. Dia pasti juga gagah di dalam kamar, fikirku sendiri.
Amir membaringkanku di atas katil dengan berhati-hati. Bajuku yang butangnya telah dibukanya itu tadi terus dikeluarkan dari tubuhku, lalu dibuang ke tepi katil. Dia kembali mengucup-ngucup tubuhku. Kini dengan lebih ganas dan lahap. Dapat aku rasakan bahawa akulah lelaki pertama yang pernah ditidurinya selama ini. Dan kehendaknya untuk meniduri seorang lelaki telah tersimpan sejak sekian lama kini telah tercapai.
Aku bangun dari baringku. Aku tatap wajahnya. Kemudian dengan perlahan dan berhati-hati, aku mengeluarkan kaca matanya dari mukanya. Kukucup dahinya dengan perlahan selepas itu.
Sewaktu Amir sedang membuka bajunya, aku pula galak membuka seluarnya. Kudapati walaupun kejantanannya mempunyai ukuran panjang yang agak sederhana, (kira-kira lima setengah inci) ukuran lilitnya lebih tebal dari ukuran biasa. Walaupun tebal dan padat, kejantanannya itu langsung tampak hampir-hampir sempurna bentuknya. Terutamanya pada bahagian takuknya yang kembang bak cendawan besar selepas hujan. Kepala takuknya itu besar, sebesar takuk abang Zami yang pernah menjadi bahan mainanku dahulu...
Geram aku melihat kejantanannya itu, terutamanya apabila kejantanannya itu semakin berdenyut-denyut pada masa aku menggenggamnya. Lebih kuat aku genggam, lebih banyak air mazi yang keluar meleleh dari takuknya itu.
Amir mengeluh kesedapan. Walaupun dia bertindak ganas terhadapku, dia mahu aku membalasnya dengan cara lembut. Dia telah mengarahkanku supaya mengurut kelakiannya itu dengan urutan yang lembut dan perlahan. Mungkin dia telah terbiasa dengan cara Salina melayaninya. Mungkin juga benar kata-kata Majid bahawa Amir ini seorang biseksual tulin.
Aku mengikut rentaknya. Aku hanya mahu memuaskan dirinya itu. Aku begitu bersungguh-sungguh mahu melihat dia merintih kesedapan. Aku mahu dia tahu bahawa aku lebih hebat dari Salina atau mana-mana gadis yang pernah ditidurinya sebelum ini.
Aku mengulum senjatanya yang keras dan padat itu. Amir mengeruh kesedapan. Kuat suaranya tatkala mengeluh. Suaranya yang keras dan dalam itu membuatkanku semakin galak mengulumnya.
Kerana terlalu sedap dan geram, di tujah-tujahnya lagi senjatanya itu masuk ke dalam mulutku. Kalau boleh dia mahu menujah dengan sedalam mungkin.
Di dalam keadaan kesedapan, dia memegang kepalaku. Kemudian dengan penuh rakus, dia memaksa aku mengulumnya dengan lebih capat dan dalam lagi.
"Sedap, Zam... sedap!" Serunya perlahan ke dalam telingaku. Itulah kali pertama dia memanggilku dengan namaku. "Ahhh... sedap!"
Amir telah memberitahuku kemudian pada pagi hari esoknya bahawa inilah kali pertama dia dikulum. Katanya, Salina tidak pernah mahu melakukan perkara yang sama terhadapnya walaupun telah dipaksanya berkali-kali. Menurut Salina, dia merasa jijik untuk melakukan perkara tersebut kepadanya.

Ternyata, Amir suka dikulum. Dia mengakui bahawa dia lebih rasa nikmat dikolom olehku dari melakukan perkara yang agak sama ke dalam alor kewanitaan Salina.
Dan dari perbualan kami pada pagi itu, ternyata akulah lelaki pertama yang ditidurinya. Sebelum ini, dia sudah dapat meneka bahawa nikmat melayarkan bahtera cinta dengan lelaki agak berbeza dari wanita. Tetapi dia langsung tidak menyangka bahawa kenikmatannya lebih kepada kaum sejenisnya.

Amir telah menyuruhku berhenti dari terus mengulumnya kerana takut terlalu awal sampai ke puncak syahwatnya. Dia ingin membuktikan kepadaku tentang kegagahannya di dalam kamar. Dia ternyata mempunyai berpengalaman yang luas mengenai hal ini semua.
Seterusnya dia membuka seluarku dengan rakus.
"Besar Zam..." Getusnya perlahan sambil membuka seluar dalamku yang habis basah itu. Dia mencium lalu menjilat bahagian seluar dalamku yang basah dengan air maziku itu.
Amir ternyata terlalu geram melihat kelakianku. Dia terus merakusi kelakianku itu. Meratahnya dengan ganas. Dia cuba mengulum kelakianku dalam-dalam, tetapi kerana tidak biasa, dia hanya berani mengulum sehingga ke tengah batang. Aku sememangnya dapat merasakan bahawa dia tidak biasa dengan hal ini. Tetapi dicubanya sedaya upaya mengulumku sedalam yang mungkin di dalam kesedapannya itu.
"Sedap rasa air Zam... banyak keluar pulak tu," sebut Amir sambil memandangku. Dia meraba-raba pipiku. Kemudian dia meraba-raba dadaku dan bahagian perutku. Dia ternyata suka meraba-raba bahagian otot perutku yang agak padat itu.
Aku juga galak meraba tubuhnya yang sasa itu. Kulitnya lembut. Badannya tak berbulu. Dadanya pejal kupegang. Mungkin kerana dia gemar ke gym, dadanya cantik terbentuk. Badannya sedap kupeluk.
Aku kemudian menjilat-jilat bahagian pehanya yang keras dan tebal itu. Sememangnya aku suka pada bahagian tersebut. Terutamanya pada bahagian betisnya yang cantik terbentuk seperti betis pemain bola atau betis pelari pecut. Menurutnya semalam, dia selalu pergi berjogging di tepi Sungai Charles di bahagian Boston dan di kawasan Cambridge di sekitar kampus MIT. Mungkin kerana inilah betisnya itu keras, berurat-urat dan pejal.
Betisnya yang berbulu lebat itu kujilat-jilat dengan perlahan. Dari raut wajahnya, aku dapat melihat bahawa dia suka aku berbuat begitu kepadanya. Aku terus menuju ke arah kakinya. Aku seterusnya mengurut telapak kakinya itu sambil mengulum ibu jari kakinya. Amir mengeluh kesedapan. Kelakiannya tertujah-tujah beberapa kali kerana terlalu sedap. Kemudian keluar pula lelehan baru airnya dari takuknya yang besar itu dengan sendirinya.
"Ahhh... sedap Zam. Tak tahan ni Zam." Katanya berkali-kali tersekat-sekat. Aku semakin galak menghisap ibu jari kakinya itu sambil tanganku memicit-micit betisnya yang padat itu penuh geram. Tangannya pula kulihat sedang mengurut-ngurut kelakiannya. Semakin lama-semakin pantas pergerakkan tangannya.
Tatkala melihatnya melancap kesedapan, aku menepis tangannya. Dengan penuh geram aku kembali mengulum kejantanannya itu. Dapat aku rasakan bahawa kejantanannya lebih keras dari sebelumnya.
Sehingga ternaik-naik punggungnya yang padat itu jadinya apabila aku mengolom batangnya sedalam mungkin.
Tatkala punggungnya itu ternaik-naik, aku telah menggunakan kesempatan ini dengan memicit dan meramas punggungnya yang padat itu.
Amir menggeliat kesedapan tatkala aku menekan ke bahagian tengah di antara lubang dubur dan zakarnya. Seperti nak gila dia menahan kesedapan, terutamanya apabila aku menjilat bahagian zakarnya itu.
Aku puas melihatnya di dalam keadaan lemas di dalam rasa kesedapannya begitu. Geram aku melihatnya menahan kesedapan sambil mengeruh dengan kuat. Amir semakin galak menujah-nujah kelakiannya itu ke dalam mulutku.
Dengan penuh ganas dia kemudian mengarahkanku supaya baring terlentang di atas katil. Dia menujah kelakiannya semakin dalam ke dalam mulutku. Di dalam masa yang sama, dia telah mengulum kelakianku dari atas. Dengan ganas dia mengulumku.
Tangan kanannya mula meramas-ramas buah zakarku dan tangan kirinya pula meraba-raba perutku. Perbuatannya itu membuatkan aku rasa sedap bagai nak gila. Tak tertahan lagi rasanya, sehingga aku tak dapat mengawal lagi diriku ini.
Airku terus terpancut-pancut ke mukanya. Mungkin kerana terlalu geram melihatku terpancut begitu, Amir terus menujah senjatanya dengan lebih cepat dan dalam ke dalam mulutku.
Beberapa detik kemudian, tubuhnya merintih. Amir menggigil di dalam kesedapan. Dia memancutkan benih kelakiannya ke dalam anak tekakku. Dapat kurasakan airnya yang panas serta pekat itu terpancut masuk ke dalam kerongkongku. Terlalu nikmat rasanya.
"Sedap Zam!" Katanya sebelum dia mencium bibirku sekali lagi. Dia mendakap tubuhku kuat-kuat sambil mengucapkan terima kasih. Dia membisikkan kepadaku, memberitahu kepadaku bahawa inilah pengalaman perkongsian bahtera cinta yang terbaik yang pernah dirasakan selama ini di dalam hidupnya.
"Memang betul kata Majid... jika kita melakukannya dengan lelaki yang benar-benar kita sayang, memang lain rasanya." Jelasnya kemudian kepadaku.
Amir kemudian meminpinku masuk ke dalam bilik mandi. Dia membuka paip untuk mengisi bath-tubnya dengan air suam. Dia menyuruh aku mandi si situ.
Air semakin lama semakin memenuhi tub mandi tersebut. Matanya yang tajam itu tepat memerhatikanku sambil dia menggunakan tangannya untuk membasahi rambutku. Dia seterusnya mengambil span lalu menggosok-gosok leher dan belakangku dengan rasa penuh sayang. Dia mengucup dahiku. "Saya sayang dengan awak." Katanya perlahan sambil terus membersihkan tubuhku.

Pada malam yang sama, kami telah melayarkan bahtera cinta kami buat kali kedua (dan sekali lagi sebaik sahaja Amir bangun dari tidurnya). Sebaik sahaja kami selesai berkasih mesra pada pagi itu, aku meminta kebenarannya untuk memanggilnya abang. Dia menggangguk suka. Katanya, Salina yang dua tahun lebih muda darinya itu sendiri tak pernah memanggilnya abang.
Aku rasa seperti berada di dalam alam mimpi pada hari itu. Aku hampir-hampir tidak percaya bahawa Amir telah meniduriku pada malam itu dan pada pagi itu. Malah aku lebih tidak dapat mempercayai bahawa aku sendiri mula rasa begitu sayang kepadanya.
Kini. Rasanya aku tidak boleh aku tinggalkan Amir walaupun sesaat sekalipun. Mahu sahaja aku berdakapan dengannya buat selama-lamanya. Perasaan yang aku rasakan sekarang terhadap dirinya, adalah satu perasaan yang aku rasa begitu baru buat diriku. Sehingga membuatkan aku terfikir bahawa selama ini, rasa cinta yang pernah aku alami bersama abang Zami dahulu adalah perasaan cinta monyet semata-mata...

***

Aku menyediakan sarapan untuk Amir. Dia minta tambah pan cake yang telah kusediakan untuknya.
"Saya rasa tak sedap hati lah bang..." Kataku sewaktu aku sedang melihatnya makan.
"Tak sedap hati apa pulak?" Tanya Amir. Raut wajahnya berubah. Risau.
"Kita tak sepatutnya begini."
"Begini apa?"
"Mempunyai hubungan seperti ini." Kataku lagi menjelaskan dengan lebih terang. Amir mencurahkan lagi maple syrup ke atas pan cakenya.
"Kenapa pulak?" Amir terhenti dari terus menyuapkan secebis pan cake ke dalam mulutnya.
"Salina... abang milik dia. Abang bukan milik saya."
"Lets not talk about this anymore, shall we?" Katanya. Aku mula sedar bahawa setiap kali dia naik marah, pasti dia akan berbahasa Inggeris denganku.
Aku mengeluh panjang. Hal Amir dan Salina kini menjadi masalahku.
"Abang sayangkan Salina?"
Amir tidak menjawab. Dia menoleh ke luar tingkap. Angin musim panas meniup berdayu-dayu. Daun-daun hijau menari mengikut irama sang angin.
"Betul ke abang benar-benar sayang dengan saya?" Tanyaku meminta kepastian. Aku lebih rela dikecewakannya sekarang, dari dikecewakannya setelah aku berikan seluruh jiwa dan ragaku ini kepadanya nanti.
Amir berdiri dari duduknya, lalu dia berdiri di sebelahku. Dia mengucup dahiku sambil berbisik:
"Separuh nafasku ada di dalam dirimu..."
Aku mengeluh. Dia memelukku untuk mententeramkan jiwaku ini.

***

Pada tengahari itu kami telah ke National Gallery. Itulah kali pertama aku ke sana. Bagi diri Amir pula, inilah kali kedua dia ke galeri seni ini. Katanya, dia mahu ke sana lagi untuk pergi melihat lukisan Klimt yang bertajuk Hermione Gallia.
"Saya ada poster Klimt yang saya letak di dorm saya di MIT." Beritahu Amir kepadaku tentang pelukis Jerman yang diminatinya itu.
Setiap kali kami masuk ke sesebuah galeri yang baru, dia pasti akan menceritakan tentang latar belakang era lukisan dan pelukis yang ada. Dia kemudian memberitahu kepadaku bahawa dia lebih senang dengan lukisan-lukisan moden abad ke-20.
"Esok kita ke Tate Galery pula, ya? Mana tahu ada karya Damien Hirst yang terbaru di sana nanti..." dia menyarankan kepadaku, lalu dia mengajakku berehat di sebuah bangku yang letaknya berdekatan dengan sebuah lukisan Van Gogh.
"Saya sebenarnya sayang kepada Salina." Ujarnya kepadaku dengan tiba-tiba. Meluahkan perasaannya yang telah lama terkandung di dalam benak jiwanya.
Nadiku terasa seperti ia telah terhenti buat beberapa detik. "Abang fikir saya ini pelacur... bahan pemuas nafsu abang?" Balasku tanpa banyak berfikir. Mulutku ini sememangnya tidak boleh dikawal, terutamanya tatkala aku sedang kecewa bercampur marah seperti pada detik ini.
"Jangan cakap begitu... awak bukan pelacur. Saya tak pernah anggap yang bukan-bukan pasal awak. Percayalah."
Aku terlalu sebak untuk menjawab. Kepalaku langsung memaling ke arah lain.
Aku duduk diam dengan agak lama. Dia ada bersuara mengutarakan sesuatu kepadaku. Suaranya tersekat-sekat. Suaranya itu tidak kudengari kerana kepalaku terlalu bercelaru pada ketika itu.
"Awak bukan pelacur..." itulah sahaja yang aku dengar darinya kemudian, sebelum aku melihatnya tertunduk sambil menyapu air matanya sendiri. Aku tak faham mengapa dia menangis.
Aku mengurut-ngurut bahunya sambil berkata:
"Dah lah bang... jangan menangis. Malu nanti kalau orang nampak."
"Saya keliru... saya tak tahu apa saya nak buat sekarang."
"Saya faham abang keliru. Saya mintak maaf jika saya buat abang menangis tadi." Kataku lembut.
"Apa yang awak nak saya buat? Awak nak saya tinggalkan Salina?"
Aku mengusap-ngusap janggutku sambil menarik nafasku dengan lesu. "Saya mahu abang tinggalkan saya. Saya mahu lihat abang bahagia dengan Salina. Saya tak berhak rampas abang dari Salina."
"Apa yang awak cakap ni? Awak paham ke apa yang awak cakap kepada saya tadi?" Amir ternyata keliru. Suaranya perlahan dan tersekat-sekat.
"Saya faham bang." Aku menegas dalam sebak. Hatiku remuk mahu menangis. "Saya mahu lihat abang bahagia. Jika abang bahagia, saja juga bahagia."
Nafasku terasa sesak. Aku menahan diriku dari mengeluarkan air mata walaupun hatiku sedang menangis resah.
"Abang jangan pikir banyak-banyak. Yang penting abang tahu yang saya sayang abang. Dan saya akan buat apa sahaja permintaan abang." Bisikku kepadanya. "Tapi buat masa ini, kembalilah kepada Salina. Hormatilah permintaan saya ini."

***

"Saya akan beritahu kepada Salina apa yang telah berlaku di antara kita berdua." Ujar Amir kepadaku sebaik sahaja kami tiba di rumahnya di Brompton Square itu.
"Jangan bang.. tak perlu tu semua." Aku menyarankan. Lagipun tak baik ganggu dia pagi-pagi buta di sana.
"Apa yang telah saya lakukan adalah salah. Fikirlah Zam... kalau saya menduakan awak, tidakkah nanti awak perlu tahu dari mulut saya sendiri?" Amir berjalan ke arah telefon di dalam bilik perpustakaannya.
Aku tak membalas soalannya itu.
"Saya tak mahu awak mempersoalkan keputusan saya ini." Katanya dengan nada yang tegas. Dia terus mengangkat ganggang telefon. Dia mendail beberapa nombor untuk bercakap dengan Salina yang sedang bercuti di Malaysia.
Dia menenangkan dirinya sebelum dia mencurahkan segala perasaannya kepada Salina. Dia telah memberitahu kepada Salina bahawa dia menyayanginya. Kemudian dia menceritakan tentang diriku lalu memberitahunya bahawa dia juga sayangkan kepadaku. Dia juga sempat memberitahu kepada kekasihnya itu bahawa dia telah meniduriku semalam.
"Dia letak ganggang telefon." Ujar Amir sejurus selepas dia berhenti menjelaskan kepada Salina tentang diriku ini.
"Tak baik abang buat dia macam ni." Aku memberi pendapat. "Dia perempuan bang!"
"Saya tahu... tetapi saya tak mahu menjadi lelaki dayus." katanya perlahan. "Salina menangis teresak-esak bila saya berbual dengannya tadi. Dia menangis..." Amir tidak dapat menyambung kata-katanya itu kerana terlalu sebak.
Manik-manik kecil mula terbit dari matanya. Dia menyapu air matanya itu cepat-cepat. Aku mendakapnya dengan kuat.
Dia tak dapat mengawal perasaannya tatkala dia berada di dalam pelukanku. Dia menangis lagi.

Sekarang barulah aku mengerti betapa sayangnya dia kepada Salina...

***
Pada malam itu, kami berdua tidak boleh tidur. Amir kelihatan murung. Tidak pernah aku lihat dia seperti ini sebelum ini.
Pada malam itu juga, aku telah memasak nasi ayam untuknya. Tetapi dia langsung dia tak menjamah masakanku itu.
Sepanjang malam aku duduk rapat disebelahnya. Pernah beberapa kali aku telah terfikir bahawa akulah yang bersalah di dalam perkara ini, kerana telah menerima cetusan cintanya kepadaku. Aku sepatutnya menolak cintanya. Bukannya aku tidak tahu bahawa dia sudah mempunyai kekasih. Mungkin aku ini sememangnya jalang, fikirku di dalam hati.
"Awak tak salah, jangan salahkan diri awak tu." Amir menegaskan di dalam keadaan murungnya itu.
Pada kita-kira pukul dua pagi, Amir menefon Salina. Ibu Salina telah memberitahu kepadanya bahawa Salina tidak mahu diganggu. Pada pukul empat pagi, sewaktu dia menelefon handphone Salina, sebaik sahaja Salina mendengar suaranya, dia terus memutuskan talian telefon.
Pada pukul lima pagi, Amir kemudian cuba menelefon nombor handphone Farid. Mungkin Salina ada bersama Farid pada ketika itu, fikirnya.
"Salina okay tak?" Tanya Amir kepada Farid. Memang betullah telahannya. Salina ada bersama Farid di rumahnya di Bukit Damansara.
Setelah beberapa minit berbual dengan Farid, Amir meletakkan ganggang telefon dengan perlahan. Nafasnya di tarik panjang-panjang.
"Apa dia cakap?" Tanyaku sambil menghisap rokokku dalam-dalam.
"Abang Farid kata Salina menangis tak henti-henti bila berjumpa dengan dia pagi tadi. Kak Nita akhirnya dapat pujuk dia supaya berhenti menangis." Amir mengeluh. Dia menutup mukanya dengan kedua belah telapak tangannya. "Abang Farid kata, Salina beri saya pilihan. Dia suruh saya tinggalkan awak dan pulang kepadanya."
"Baguslah kalau begitu. Sekurang-kurangnya Salina masih nak terima abang lagi." Aku mengusap-ngusap rambutnya. Aku menarik nafas lega, walaupun hatiku perit seperti dihiris-hiris.
Amir diam. Matanya terlelap tatkala aku mengusap-ngusap rambutnya itu. Pada pagi itu dia tidur di atas pangkuanku dia atas sofa Le Corbusier di rumahnya itu.


Bersambung...

No comments:

Post a Comment