Thursday, July 5, 2012

NAFAS : Bab 18

Bab 18

Aku memang bahagia sewaktu berada di Paris di samping Amir, Majid dan Zaharudin. Sepanjang masa kami di sana, kami sering keluar berjalan ke sana dan ke mari. Banyak juga tempat yang sempat kami lawati bersama. Amir puas kerana dia dapat melawat ke semua musium yang ingin dilawatinya sejak dahulu. Dari Pompidou Centre, Musée d'Orsay sehinggalah ke Musée de Louvre, semuanya telah sempat kami jelajahi. Amir juga puas kerana dia dapat melihat kesemua lukisan-lukisan penting oleh Gauguin di Paris. Malah kami juga tidak lupa untuk melawat nenek dan datuk Zaharuddin yang menetap di St. Denis yang terletak di pinggir kota Paris.
Sewaktu di Paris, Amir sibuk dengan hobinya mengambil gambar. Jika dia tidak mengambil gambar-gambar bangunan-bangunan lama di Paris, dia akan sibuk mengambil gambar ku. Sudah acapkali juga dia memujuk rayu ku supaya membenarkannya untuk gambarku tanpa seutas benangpun di atas tubuhku. Sudah tentunya aku menolak permintaannya itu. Maka kerana itulah dia kini lebih banyak menumpukan perhatiannya untuk mengambil gambarku di hadapan beberapa bangunan terkenal di Paris. Dengan alasan, dia boleh menatap gambar-gambar tersebut setiap kali dia merindui aku sewaktu dia di Oxford, kelak.

Sebelum bertolak dari Paris ke Florence, Itali, aku telah berkali-kali mengingatkan Majid (yang akan pulang ke Malaysia) supaya membelikanku beberapa album terbaru dari Siti Nurhaliza, penyanyi kegemaranku.
"Siti apa?" Tanya Amir menoleh kepada Majid.
"Siti Nurhaliza." Aku memberitahu Amir.
Dia kelihatan keliru, mungkin dia tak kenal siapa Siti...
"Kalau Ning Baizura, M. Nasir dan Sheila Majid mungkin saya kenal..." ujar Amir. Dia mula berjalan cepat-cepat ke arah gerabak keretapi. Dia tidak mahu ketinggalan keretapi. Wisel keretapi telah dibunyikan beberapa kali sejak tadi.
"Abang Farid dan Salina tak dengar lagu-lagu tu semua. Sebab tu kau tak kenal siapa Siti Nurhaliza." Jelas Majid memaling kepada Amir. "Jenis lagu budak-budak kampung suka dengar," sambungnya dengan selamba kepada Amir, kemudian memaling ke arah aku sambil tersenyum sinis.
"Sebab dia budak kampunglah saya sayang sangat dengannya. " Balas Amir kepada Majid sambil tersenyum nakal. Amir meramas-ramas rambutku dengan manja.
"Jangan lupa pesan aku tau! Beli kaset-kaset Siti yang terbaru!" Kataku kepada Majid.
Amir mula naik ke dalam gerabak keretapi. Dia bersalaman dengan Zaha dari tangga keretapi, kemudian dia bersalaman dengan Majid pula.
"Kita jumpa nanti di London!" kata Amir kepada Majid. "Bila di Malaysia nanti, jangan terlalu terlibat dengan reformasi." Pesan Amir kemudian kepada Majid. "Aku tak mahu nanti kepala kau tu pecah dibelasah dek penyangak-penyagak Mahadey. Bangsa kita masih perlukan bakal-bakal pemikir besar macam kau... ingat pesan aku ni, Majid!"
"Jika aku bukan seorang ahli pemikir sayap kiri sekarang ini... bila lagi? Aku masih lagi mempunyai hati untuk berjuang demi masa depan bangsa aku sendiri!" Kata Majid dengan berkobar-kobar. "Aku tidak takut dengan Yang Mahazalim dan barua-baruanya!" Sambungnya lagi.
"Kau dan idealisme George Bernard Shaw." Sambut Amir dengan selamba. "Masih tak serik-serik lagi."
"Sekurang-kurangnya aku bukan Don Quixote!" Jerit Majid, masih mahu bergurau dengan Amir, walaupun Amir sudah mahu masuk ke dalam perut gerabak keretapi.
Dengan cepat kami dapat mencari tempat duduk kami, kerana kami adalah dua penumpang yang terakhir yang masuk ke dalam gerabak keretapi. Dari tingkap keretapi, kami melambaikan tangan kami ke Zaha dan Majid.
Sebaik sahaja keretapi bergerak, Amir terus mengeluarkan bekalan makanan yang telah dibelinya tadi di Fauchon. Dia menyerahkan aku sandwich ikan tuna yang telah aku pesan tadi.
"Maka bermulalah bulan madu kita ke seluruh Eropah." Katanya sambil menatap sandwich ikan salmonnya dari atas ke bawah.
Aku tersenyum gembira. Aku membaringkan kepalaku ke bahunya.
Pada saat itu, aku mula sedar bahawa aku akan dibawa berjalan ke merata benua Eropah oleh Amir. Satu keberangkalian yang tidak pernah dapat kubayangkan tatkala aku masih berada di Terengganu dahulu. Walaupun sejak aku kecil, memang inilah kemahuan yang telah kuimpikan.
Aku menoleh memandang ke arah Amir. Dia tersenyum bahagia memandangku. Keretapi bergerak laju meninggalkan kota Paris. Aku sekali lagi mengucapkan terima kasih kepadanya kerana membawaku melihat ke bahagian dunia yang tidak pernah aku lawati ini...


***

Kami telah menetap di Florence selama 6 hari. Kemudian dari sana kami telah bertolak ke Venice dengan menaiki keretapi. Amir lebih senang menaiki keretapi dari menaiki kapalterbang atau menaiki bas. Kerana menurutnya, dia lebih suka melihat suasana di luar gerabak. Menurut Amir lagi, perjalanan keretapi di Eropah seperti ini banyak mengingatkan dia kepada buku tulisan Agatha Christie ataupun buku tulisan Alfred Hitchcock mengenai misteri di Orient Express. Aku pula, tidak ada keutamaan langsung, asalkan aku selamat sampai ke destinasiku nanti. Itu yang lebih penting bagiku.
Di Venice, seperti di Florence, Amir telah menyewa sebuah bilik yang aku rasa agak mahal juga harga sewanya. Sebelum dia bertolak ke London lagi dia telah menempah bilik-bilik penginapan kami ini melalui agennya pelancongannya di New York. Jadi kami sememangnya tidak mengalami apa-apa masalah ketika berada di semua destinasi kami.
Di Venice, kami telah menetap di Gritti Palace yang letaknya di daerah San Marco. Hotel ini letaknya betul-betul berhadapan dengan Grand Canal. Memang aku tidak nafikan hotel ini cantik. Bilik yang kami sewa juga telah dihias cantik. Tidak berani aku menanyakan Amir berapa harga sewa hotel kelas mewah ini. Amir tidak pula berkira tentang ini semua, yang penting baginya. dia mahu duduk di sini kerana penulis kegemarannya, Ernest Hemingway pernah duduk di sini pada satu masa yang lalu.
Kerana banyak berjalan sewaktu kami berada di Florence, rasa penat kami sebenarnya tidak hilang lagi. Walaupun begitu, Amir tetap mahu menjelajah kota tua ini. Pada hari pertama, kami hanya berjalan di daerah San Marco. Pada hari seterusnya kami menjelajah ke sekitar Dorsoduro, San Polo, Cannaregio dan Castello. Sememangnya lima hari langsung tidak mencukupi untuk kami menjelajah ke setiap ceruk di Venice. Lebih-lebih lagi Amir lebih suka masuk ke lorong-lorong sunyi untuk mengambil gambar dari ke tempat-tempat yang selalu dilewati oleh para pelancong.
Venice adalah sebuah kota yang cantik dan romantik. Jadi memang betul lah seperti apa yang pernah diberitahu oleh Zaharudin kepada Amir sewaktu mereka di Paris. Memang kota ini lebih menarik dari kota Paris. Yang menarik lagi adalah terusan-terusan yang melingkari ke seluruh bahagian kota ini. Bangunan-bangunan yang ada juga cantik-cantik. Amir seringkali mahu aku membawaku menaiki gondola, tapi aku tak sanggup, bukan kerana aku takut, (kerana aku ini anak nelayan, sampan sudah menjadi bahan permainanku sejak kecil) tetapi kerana harga untuk meyewa gondola terlalu mahal! Aku telah berjanji kepadanya untuk membawanya menaiki sampan sewaktu dia ke kampungku di Terengganu kelak!

"Esok kita kena bangun pagi-pagi. Keretapi yang menuju ke Prague akan berlepas pada pukul sebelas pagi." Amir mengingatkan kepadaku sewaktu aku sedang mengemaskan pakaianku masuk ke dalam beg.
Aku mengangguk lemah kerana terlalu penat setelah sehari suntuk berjalan dari Ca' Rezzonico sehinggalah ke Il Palazzo Nonfinito untuk melihat koleksi Peggy Guggenheim di sana.
"Kenapa abang masih simpan gambar-gambar abang bersama Salina?" Tanyaku kepadanya. Aku tidak tahu kenapa kata-kata ini mula terpacul dari mulutku. Mungkin kerana aku cemburu melihatnya membawa gambar-gambar yang telah disimpannya di dalam sebuah album khas yang di bawanya di dalam beg kameranya itu.
"Gambar apa ni?" Amir sedikit tersinggung dengan kata-kataku tadi.
"Dalam beg kamera tu..." Kataku sambil menjuihkan bibirku ke arah begnya itu.
Amir membuka beg kameranya. Dia sendiri nampaknya hampir terlupa di mana telah disimpannya album itu. "You know what... maybe in Terengganu it's okay to go into other people's property. " Getus Amir memerliku. "But to A New Yorker like me, it's not really okay." Suaranya mula ditinggikannya. "Who the hell, gave you the right to look into my private stuffs?" Dia menanyaiku dengan nada marah. Setiap kali dia marah, dia akan menggunakan bahasa Inggeris untuk memarahiku. "I don't like you to go into my stuffs without my permission!" Amir menegaskan.
"Kenapa abang simpan gambar-gambar Salina... abang sayang dengan dia lagi ke?" Kata-kataku ini telah membuatnya semakin marah.
"I don't want you to ever question my love--"
"Cakap Melayu bang... saya tak paham bila abang cakap Inggeris macam tu dengan saya." Kataku kepadanya. Aku dapat melihat mukanya semakin bengis.
"Saya tak suka awak masih mempersoalkan rasa cinta saya kepada awak!" Amir merenung ke dalam mataku. Mukanya merah menahan rasa marah yang amat. "Dan kenapa awak gatal nak tengok apa yang ada dalam beg saya nih? Apa lagi yang awak dah tengok?"
"Apa lagi yang abang nak berahsia lagi dengan saya?"
"Saya tak pernah nak berahsia dengan awak. Cuba awak hormat sikit dengan hak peribadi saya. Respect my godamn privacy!" Amir berjalan ke arah meja di sebelah katil kami. Dia menuangkan air sejuk ke dalam gelas. "Boleh ke tidak?" Dia menanyaiku dengan marah-marah kemudian dia minum air.
"Kenapa abang nak simpan Gambar Salina tu lagi?"
"I didn't even realise that its there in the first place!" Bentaknya dengan suara yang kuat.
"Abang tentu sayangkan Salina lagi..." suaraku sedih.
"Who the fuck give you that stupid idea?" Amir terlalu marah. Suaranya kuat sehingga aku tersentak dibuatnya. Beberapa detik kemudian, gelas yang dipegangnya itu dihentakkannya dengan begitu kuat ke atas meja sehingga pecah.
Tangan kanannya kini aku lihat berdarah. Aku mula panik.
"Bang... jangan marah-marah lagi." Aku mula teringat kepada pesan Majid. Aku tidak boleh melawan api dengan api.
Aku cepat-cepat memeluknya. Pada mulanya dia menolakku, tetapi kerana aku degil juga mahu memujuknya, dia akhirnya mengalah. Dengan suara yang perlahan aku memujuknya supaya jangan marah-marah lagi. Aku usap-usap rambutnya yang ikal itu. Aku cium dahinya.
"Jangan marah lagi bang..." pintaku kepadanya. "Zam mintak maaf ni bang... abang sayangkan Zam kan? Kalau abang sayangkan Zam... abang jangan marah lagi dengan Zam." Aku melembutkan suaraku lalu kuucapkan kata-kata ini ke telinganya.
Amir tidak menjawab. Darah merah pekat mula mengalir ke lantai. Aku membawanya masuk ke dalam tandas untuk membersihkan luka di telapak tangannya. Sebaik sahaja air terkena ke bahagian lukanya, Amir merintih kesakitan.
Aku kemudiannya cepat-cepat mengeluarkan kain pembalut dari kotak First Aid Kit yang ada terdapat di dalam bilik kami.
"Kenapa awak masih lagi mempersoalkan cinta saya kepada awak?" Tanya Amir. Suaranya mula tersekat-sekat.
"Lupakan saja bang... salah saya. Sekali lagi saya minta maaf kalau saya buat abang marah-marah."
Aku dapat melihat manik-manik jernih mula terkumpur di alor matanya.
"Susah untuk saya lupakan Salina." Amir akhirnya berkata. Perasaan yang disimpannya selama ini akhirnya diluarkan kepadaku. "Awak tak tahu cerita sebenar tentang hubungan kami..."
"Kalau abang tak keberatan, ceritalah kepada saya... saya sedia mendengarnya. Lagipun tak guna kalau abang pendamkan hati abang."
Amir diam. Mungkin dia lebih senang memedamkan hatinya.
"Kalau abang sayang dengan saya... baik abang luahkan perasaan abang tu. Saya tak mahu tengok abang marah-marah dengan saya sampai jadi begini." Aku membalut lukanya. Darahnya masih keluar membasahi balutan.
"Saya pernah berjanji untuk tidak mahu tinggalkan Salina. Janji ini telah saya buat pada tahun lepas, selepas mendapati kami telah terlanjur sehingga membuatkan dia hamil." Air matanya mula menitik membasahi pipinya. Amir sememangnya terlalu kesal terhadap apa yang telah berlaku kepadanya dahulu. "Saya mahu dia jaga anak yang bakal dilahirkannya itu. Saya sanggup menjaganya. Tetapi Salina berkeras mahu menggugurkannya. Dia tak sanggup memberitahu ibu dan bapanya mengenai keadaannya pada waktu itu."
Aku memeluk Amir sambil mengusap-ngusap rambutnya. Aku menyuruhnya baring di atas pangkuanku. Aku sendiri berada di dalam keadaan terkejut pada waktu itu. Aku tak sangka Amir pernah terlanjur sehingga menghamilkan Salina.
"Saya tak setuju dengan kehendaknya. Tapi saya tak boleh buat apa-apa. Salina minta tolong Abang Farid untuk carikannya klinik. Abang Farid telah membawanya ke sebuah klinik di South Boston. Semuanya berakhir begitu sahaja tanpa pengetahuan saya..."
"Abang tak salah--" Aku mengelap air matanya.
"Janin yang dibuangnya itu anak kami!" Pintas Amir. "Anak lelaki... abang Farid kata janin yang telah digugurkan Salina adalah lelaki. Setiap kali saya memikirkan tentang hal ini, saya rasa saya bertanggungjawab menjadi pembunuh anak saya sendiri!"
"Sabar bang... dibawakan mengucap." Hatiku menjadi berat. Aku menyesal membuatkannya marah. "Abang bukan pembunuh... lagipun benda ni bukan salah abang."
Aku merasa marah terhadap diriku sendiri. Aku juga tak suka melihat Amir menyalahkan dirinya begitu. Kerana aku rasa, dia tidak bersalah, kerana dia tidak dapat mengawal tindakan Salina ingin menggugurkan janinnya sendiri.
Aku termenung jauh. Kini aku mula mengerti mengapa Salina tidak mahu Amir meninggalkannya. Jika aku di tempat Salina, masakan aku akan meninggalkan Amir begitu sahaja...
"Sejak kejadian itu, saya rasa semakin jauh dari Salina. Hubungan kami terus berubah." Suara Amir semakin perlahan ku dengar. "Saya tak mungkin boleh melupakan Salina. Tengku Salina yang pernah saya sayang dahulu bukanlah Tengku Salina yang saya kenali sekarang. Mungkin saya dah jawab soalan awak tadi..."
"Saya tak berhak tanya soalan itu kepada abang... itu hal peribadi abang. Saya terlalu ikutkan nafsu." Aku mengakui kesalahanku sendiri. "Maafkan saya bang,"
Hatinya ku lihat semakin sejuk. Amir mengangguk lesu, lalu dia memandang sayu kepadaku. "Saya pun minta maaf. Saya tak sepatutnya marah-marah dengan awak."
Belum sempat dia mengakhiri kata-katanya itu, aku terus menuju ke arah bibirnya. Kukucup bibir manisnya itu. Amir yang masih berada di dalam pangkuanku itu membalas kucupanku itu dengan rasa penuh sayang.
Tiba-tiba tangan Amir meraba peha kiri ku sambil mengusap
lembut. Dia kemudian memasukkan tangannya ke dalam sarung pelikatku lalu di ramas-ramasnya senjataku sehingga keras.
Aku dapat rasakan nafas Amir ketika itu turun naik bagaikan kencang hebat.
"Maafkan abang, Zam," katanya sambil memegang tangan ku pula. Aku cuma menundukkan muka ku. Di dalam hatiku, aku mahu dia menghukumku kepada setiap kesalahan yang telah aku lakukan kepadanya sehingga dia naik marah tadi.
"Jom kita naik ke atas katil, bang" Kataku sambil melepaskan tanganku lembut dari pegangan Amir. " Di atas katil lebih selesa."
"Tunggu dulu Zam... saya nak cakap sikit" katanya. Sebenarnya hatiku ingin sekali berdamping dengan Amir pada ketika itu. Ingin sekali aku merasai kehangatan tubuhnya tatkala dia bersatu denganku.
"Cakap apa Bang?" tanya ku.
Amir pun memegang tanganku semula dan mendekatkan muka
nya kearahku. "Sejak dari mula hubungan saya dengan Salina, saya tak pernah menyayanginya sebagaimana saya menyayangi awak sekarang ini. Percayalah, Zam!" Katanya dengan ikhlas lalu terus mengucup bibirku.
Aku bagaikan dalam mimpi membiarkan sahaja Amir mencium aku. Tangan Amir mula merayap-rayap ke arah dadaku. Nafasku mula tbergerak kencang seolah-olah inilah pertama kali aku dicium oleh lelaki.
Lidah Amir bermain-main dengan lidahku sambil tangannya
merayap-rayap di belakang badanku untuk membuka bajuku.
Dadaku mula berdebar-debar, lantas Amir menjilat pipi
dan leherku sambil sesekali dihisap dan digigit ganas leherku.
Aku bagaikan menahan geli di dalam sedap dan mengeliat seketika.
Seronok sekali aku diperlakukan Amir begitu.
Sesekali aku melepaskan nafasku yang sedang berahi sambil melafazkan "ahhhh... sedap bang!".
Amir terus saja menjilat-jilat hingga sampai ke dadaku. Bila
bajuku sudah dibuka, pantas saja Amir membaringkan
aku ke atas kamar dan terus menjilat putingku yang sedang
keras serta tegang itu.
Aku bagaikan diawang-awangan kerana rasa terlalu nikmat diperlakukan begitu. Nafsu ku hampir-hampir mahu sampai ke kemuncak apabila Amir terus memainkan peranannya menjilat hingga sampai ke pusat ku. Tangan ku memegang tangan Amir dengan erat sambil nafasku menghembus dengan begitu kencang.
Amir menarik kain pelikatku ke bawah sambil mengucup bibirku lagi. Aku mengeluh "aahhh". Terutamanya apabila tanganya liar meramas-ramas kelengkangku.
Tiba-tiba tangan Amir menarik seluar dalam ku pula. Seluar dalamku kini ternyata basah. Amir terlalu geram, lalu dipicit-picitnya senjataku sehingga membuatkan seluarku itu menjadi lebih basah lagi.
Amir terus saja mencium bibirku sambil sebelah tangannya
meramas-ramas senjata ku, lantas perbuatannya ini langsung membuatkan aku mengalah saja.
Tanpa disedari rupa-rupanya Amir sudah pun melucutkan
seluar dalam ku lalu tangannya terus saja memegang kelakianku yang
sedang membengkak dan basah itu. Dia ternyata ganas sewaktu dia mengurut-ngurut kelakianku. Belum sempat aku hendak menghalang Amir dari terus mengganasiku, Dia terus menuju ke arah senjataku lalu terus dia menjilat buah zakarku yang tengah nikmat gila itu sambil memainkan jarinya dikeliling lubang nikmatku.
Di dalam kesedapan dijilat begitu, aku mengeluh:
"Ahhh... seksa saya bang. Saya dah buat salah dengan abang! Hukum saya sampai abang puas!"
Amir mencium takukku. Jililat-jilatnya takukku itu dengan rakus sekali sambil berkata "Sayang... abang nak jilat!"
Tangan Amir terus membuka kedua-dua kaki ku sambil
diletakkan keatas bahunya . Amir lantas menjilat disekeliling
lubang nikmatku yang sedang basah itu sambil sesekali tangannya mengurut
kelakianku. Aduh tuhan saja yang tahu betapa nikmatnya aku
ketika itu. Aku bagaikan diterbangkan ke awan oleh kenikmatan lubang nikmatku dijilat begitu.
Setiap kali Amir mengurut takukku setiap kali itu juga aku akan mengeluh kesedapan. Tilam di kamarku ku rasakan basah lenjun oleh air yang meleleh keluar dari takukku. Amir tidak berhenti-henti
menjilat-jilat lubang nikmatku sambil sesekali memasukkan lidahnya semakin
dalam ke dalam lubang nikmatku yang sedang ranum itu.
"Sayang, sedap tak?" Tanya Amir sambil lidahnya bermain dikeliling lubang nikmatku.
Aku hanya mampu mengeluh, "aahhhhh!".
Tiba-tiba Amir membuka baju dan seluarnya. Sambil menutup tingkap kami yang menghadap ke Grand Canal dengan lebih rapat lagi, Amir terus baring di atas ku. Aku dapat rasakan kejantanan Amir yang sedang keras bagai besi dan basah itu melekat diperutku sambil kami berkulum-kulum lidah.
Tangan Amir meramas puting dada ku sambil sesekali turun ke arah kelakianku dan mengurut-ngurut kelakianku sehingga aku akan mengeluh kesedapan.
Aku bangun dari keadaan baringku lalu terus aku terkam senjata Amir yang sedang berdenyut-denyut itu. Kerana terlalu geram, aku terus mengulum senjatanya itu dalam-dalam. Amir terus mendengus dengan kuat, mengeluh kerana terlalu sedap dirasanya kulumanku itu.
Amir merintih-rintih tatkala dia dikulum. Terutamanya apabila aku menjilat-jilat bahagian tepi batangnya yang keras itu. Tangannya ku lihat memegang kain cadar dengan begitu erat, mungkin kerana ingin menahan rasa geli dan sedap yang amat.
Tanpa aku sedari Amir terus saja mengeluh:
"Zam abang dah tak tahan!" Amir bagaikan terasa hampir mengecapi kekemuncak nafsunya ketika itu.
Aku sendiri tak tahan melihatnya berkeadaan begitu. "Zam pun tak tahan bang..." bisikku kepadanya.
Amir lantas membuka kakiku luas dan menghalakan
senjatanya ke arah lubang nikmatku. Sambil menghunuskan muncung senjatanya yang keras bak kayu jati itu kelubang nikmatku, Amir mengesel-geselkan senjatanya itu ke punggungku. Geselan lazatnya itu membuatkan aku rasa nikmat di dalam sakit.
"Seksa Zam bang! Zam memang patut diseksa." Getusku sewaktu aku didera begitu oleh Amir.
Aku sudah tak dapat menahan nafsuku lagi sambil menarik
Amir semakin rapat ke tubuhku. Amir menekankan senjatanya se makin dalam ke dalam tubuhku. Sememangnya aku mahu dia menghukumku.
Aku cuba menahan rasa ngilu, namun keinginan aku dihukum Amir sedang memuncak mengatasi segala kesakitan ketika itu. Sedikit demi
sedikit Amir mempercepatkan pergerakkan senjatanyanya, walaupun aku sesekali mengeluh sakit, namun aku tahan juga demi nafsu aku yang sedang
membara.
Akhirnya seluruh bahagian senjata Amir masuk kedalam
lubang nikmatku yang ketat gila ketika itu. Amir semakin ganas mendayung dengan menarik dan menyorong batangnya keluar masuk kedalam lubangku. Nafas kami bergelora. Dengan rakus Amir mengucup bibirku dan acapkali dia minjilat misaiku sambil tangannya meramas-ramas dadaku.
Kejantanan Amir yang tebal itu terasa amat keras sekali dan sedapnya batang nya memasuki lubang nikmatku Tuhan saja yang tahu. Sekali lagi Amir menanyaiku:
"Sedap tak Zam?"
Aku mengeluh di dalam kesedapan sambil menjawab soalannya itu:
"Sedap, bangggg" ! balasku sambil punggungku aku hayunkan demi
menambahkan kelazatan yang sedang di alami oleh Amir.
Semakin lama makin deras hayunan Amir. Begitu juga dengan hayunan punggungku sesekali menekan hingga kedalam sekali seolah menahan klimaksnya. Pada masa yang sama, aku aku cuba kemut sehingga Amir mengeluh-ngeluh kesedapan.
Kejantananku sendiri kian basah sehingga badan ku juga lenjun oleh air maziku. Amir terus menghayun laju sambil melepaskan keluhan: "Zammm! Saya dah nak terpancut ni Zam!" Serta merta juga aku mencapai ke kemuncak nafsuku, apabila aku dengar suaranya yang keras itu mengeluh sebegitu rupa.
"Abanggggg...... ahhh, sedapnya bang!!" Aku mengeluh sambil terpancut-pancut di atas badanku sehingga ada yang terpercik ke mukaku.
Dia menggeliat akibat kemutanku sewaktu aku mencapai ke kemuncakku begitu. Amir ku lihat merintih-rintih kesedapan sebelum dia akhirnya melepaskan airnya ke dalam lubang nikmatku.
"Abang maafkan saya kan bang?" Aku menanyainya sekali lagi sewaktu dia memelukku di atas kamar. Aku mahu meminta kepastian darinya lagi.
Amir mengangguk lesu. Dia nampak tenang. Jauh beza dari keadaannya tatkala marah terhadapku tadi.
Aku berjanji kepada diriku untuk seboleh-bolehnya tidak mahu menyakiti hatinya lagi. Sejak hari itu, aku langsung tidak membuka begnya atau melihat barang kepunyaannya yang telah disimpannya.
Aku sememangnya tidak mahu melihatnya marah lagi.

***

Perjalanan kami merentasi Eropah berakhir di kota Amsterdam sebelum kami bertolak untuk pulang ke London. Di London, kami telah menghabiskan sisa-sisa masa musim cuti sekolah kami di Brompton Square.
Penggal Michaelmas pertama Amir akan bermula tidak lama lagi. Dan tidak lama lagi, kami terpaksa berenggang kerena terpaksa kami menuju ke hala masing-masing.
Amir di Oxford, dan aku pula di London...


Bersambung....

No comments:

Post a Comment