Saturday, July 7, 2012

NAFAS : Bab 20

Bab 20

Pada hari aku menerima ijazah ku adalah hari yang gembira dan sedih buat diriku. Aku gembira kerana aku akhirnya berjaya menjadi seorang jurutera, sedih kerana aku terpaksa pulang ke Malaysia.
Lima tahun aku di tanah England, akhirnya aku akan pulang ke tanah tumpah darahku sendiri. Aku sedih bukan kerana terpaksa meninggalkan negara yang telah menjadi tempatku belajar dan bermain selama lima tahun, aku sedih kerana terpaksa meninggalkan Amir di sini...

***

"Alah... kau sedih buat apa? Aku pun kena balik jugak!" Pujuk Amir di luar bahagian belakang Panggung Sheldonian. Dia kemudian telah menyuruh aku senyum sambil memandang ke arah Amir yang sedang sibuk mengambil gambar kami. Zaha yang sedang berdiri di sebelah Majid, galak mengusik-ngusik jubah hitam yang sedang dipakai oleh kekasihnya itu pada waktu itu.
Selepas puas mengambil gambar kami, Amir terus berjalan ke arah Majid. Dia mengambil sijil Majid dari tangannya lalu dibelek-beleknya sijil itu. Sijil tersebut menjadi bukti kepada hasil titik peluh Majid selama tiga tahun--sehingga membawa kepada kejayaannya di dalam jurusan undang-undang di Brasenose.
Bapa Majid, Encik Amir aku lihat tersenyum bangga sambil memegang erat bahu Zaha dan Majid. Encik Hussein nampaknya mempunyai hubungan yang begitu rapat dengan Majid dan Zaha. Dia telah bergurau mesra dengan Zaha seolah-olah Zaha adalah anaknya sendiri.

Kini mereka sedang sibuk mengambil gambar. Farid sedang berdiri di antara Majid dan Encik Hussein sambil tersenyum lebar dan menunjukkan tanda ‘peace’ di atas kepala Zaha yang sedang duduk berlutut di hadapnnya. Ibunya pula, Puan Aini aku lihat sibuk mengambil gambar mereka berempat.
Aku rasa Majid agak beruntung kerana keluarganya dapat bersama-sama meraikan kejayaannya di Oxford. Keluargaku di Terengganu langsung tidak dapat melakukan perkara yang sama bersamaku, lebih-lebih lagi kerana ekonomi masih belum pulih lagi. Yang ada untuk meraihkan kejayaanku pada waktu aku menerima sijilku adalah Amir, Majid dan Zaha. Itupun aku berasa amat-amat bersyukur dengan kehadiran mereka. Terutamanya Amir yang telah memberitahuku bahawa saat-saat dia melihat aku menerima sijil dari Imperial College adalah diantara saat-saat paling gembira di dalam hidupnya.
"Itu rupanya abang Farid..." Kataku kepada Amir. Keadaan di kawasan lapang di belakang Panggung Sheldonian penuh dengan manusia yang ada. Mereka semua kelihatan gembira, seolah-olah ada keramaian di sini yang di sambut oleh mereka bersama.
"Kenapa? Taste ke?" Amir sengaja mengusikku.
"Takdelah!" Jawabku cepat, walaupun kami berdua tahu bahawa Farid memang kacak orangnya. Farid berwajah matang. Muka abang-abang, kata setengah-setengah orang. Orangnya juga nampak tinggi dan bertubuh kekar. Jauh berbeza dengan adiknya yang sederhana tinggi dan kurus itu.
Farid ku lihat berjalan ke arahku dan Amir, sebaik sahaja gambarnya telah selesai diambil oleh ibunya; bersama Majid, Zaha dan bapanya.
"Salina kirim salam." Ujar Farid dengan perlahan kepada Amir. Sesekali matanya menjeling ke arah Majid yang sedang sibuk mengambil gambar bersama Zaha.
Amir menarik nafasnya panjang-panjang lalu menyarankan Farid dan aku supaya berjalan dengannya ke arah Broad Street. Beberapa orang graduan yang masih lagi memakai jubah hitam berjalan di sebelah kami ke arah yang sama.
"Kolej aku di sana," katanya di hadapan pintu pagar di bahagian depan Panggung Sheldonian. Jarinya menuding ke arah Balliol. Amir sengaja mahu menukar topik.
"Salina jatuh sakit selepas kau tinggalkan dia." Kata Farid. Kedua-dua belah tangannya dimasukkan ke dalam poket seluarnya. "Dia hampir-hampir mahu sasau dibuatnya... dua kali dia beritahu kepada aku yang dia lebih suka mati dari terus hidup tanpa kau."
"Saya tak pernah bermaksud untuk buat dia begitu." Amir menyambut dengan perlahan. Dia menelan air liurnya sebelum menyambung. "Dia berikan saya pilihan... dan saya buat pilihan--"
"Kau tahu bahawa aku memang tak pernah setuju dengan tindakan kau tinggalkan Salina begitu sahaja?" Pintas Farid dengan nada serius. Suaranya tegas. Tetapi dia tidak nampak marah. Sukar dapat aku bayangkan wajahnya itu boleh tercetus rasa marah.
Amir menoleh ke arahku. Dari anak matanya aku boleh membaca bahawa dia mahu aku pergi meninggalkannya di situ bersama Farid. Tapi aku langsung tidak mahu berganjak dari sisinya.
"Kau tentu tahu bahawa aku benci dengan kau. Kau memang manusia yang tidak bertanggungjawab. Hati manusia bukan untuk dibuat bahan mainan kau." Farid cuba mengawal suaranya dari menjadi lebih kuat dari biasa. "Aku tak mahu kau anggap aku sebagai kawan kau lagi." Kata Farid kemudian, tanpa sekalipun menoleh ke arahku. Terus dia berjalan ke arah kawasan lapang di hadapan Panggung Sheldonian yang penuh dengan para graduan dan para jemputan mereka. Dia kembali berjalan untuk menemui Majid dan keluarganya.
Wajah Amir berubah. Dia kelihatan sayu kerana telah kehilangan seorang rakan karibnya.
"Demi cinta saya kepada awak... saya sanggup kehilangan segala-galanya." Kata Amir kepadaku. Dia mendongak lalu memandang ke arah skuptur kepala manusia di atas tiang pagar batu di Panggung Sheldonian. Dia melihat ke arah skuptur kepala itu seolah-olah skuptur tersebut telah menjadi saksi kepada kata-katanya tadi.
"Dah bang... sabar jelah. Memang saya sendiri tak pernah anggap bahawa hubungan kita ni nanti senang tanpa apa-apa halangan dan dugaan. Ini baru dugaan kecil saja ni bang!" Aku memujuknya sambil memandang ke arah matanya dengan tepat.
Amir mengangguk perlahan tanda setuju sebelum kami berjalan kembali ke arah Majid...

***

"Saya tunggu awak di depan sana," Amir mengingatkanku sewaktu aku cepat-cepat berjalan ke arah bahagian imigresen di lapangan terbang JFK di kota New York. Amir kemudian berjalan ke arah lorong yang telah disediakan untuk rakyat AS, meninggalkanku di lorong yang telah disediakan untuk pemegang passport asing sepertiku.
Aku menemui Amir kembali di tempat untuk mengumpul beg. Setelah kami mengumpulkan beg kami di sana, kami terus berjalan keluar dari kawasan tersebut.
"Itupun ibu saya," bisik Amir kepadaku sebaik sahaja kami tiba di dewan ketibaan.
Aku paling ke arah yang telah disebutkannya. Wajah ibunya ternyata lebih cantik dari gambar-gambar yang telah aku lihat sebelum ini dari koleksi Amir. Kini barulah aku sedar dari mana Amir telah mewarisi wajah manisnya itu. Berdiri di sebelah ibunya adalah bapa tiri Amir yang bernama Steve.
"Salam mak mertua awak tu," bisik Amir mengusikku. Aku mencium tangan Puan Zaleha. Aku melakukan perkara yang sama kepada bapa tiri Amir.
Amir pula kulihat mencium pipi ibunya dengan manja, kemudian berdakapan dengan Steve.
"Ini rupa-rupanya Nizam..." ujar Puan Zaleha sambil tersenyum mesra kepadaku.
"Amir selalu ceritakan kepada kami tentang kamu," Kata Steve pula di dalam bahasa Melayu. Kata-katanya agak pelat. Tetapi disebutnya juga kata-katanya itu satu persatu.
"Saya harap yang baik-baik sahaja." Balasku sambil tersenyum.
Sebaik sahaja ibu dan bapa tirinya berjalan di hadapan kami ke arah tempat letak kereta, Amir memberitahu kepadaku bahawa mereka berdua tahu tentang hubungan kami. Aku terkejut. Kata Amir aku tak perlu takut kerana ibu dan bapa tirinya telah menerima hubungan kami dengan hati yang terbuka.

Aku dapati, hubungan diantara Amir dan ibu serta bapa tirinya amat intim. Amir aku lihat banyak berceloteh dengan ibunya di sepanjang perjalanan kami ke apartmentnya di Central Park West.
Aku mula sedar bahawa aku kini sedang berada di bumi Amerika, sewaktu di pertengahan perjalanan kami dari Queens ke Manhattan. Aku tak pernah menyangka bahawa aku akan akhirnya ke sini. Tetapi itulah janji Amir kepadaku. Katanya, dia mahu membawaku bercuti ke New York sebagai hadiah aku mendapatkan sijil kejuruteraanku. Lagipun katanya, dia mahu aku menemui keluarganya di sini sebelum aku pulang ke Malaysia.
Aku dapati, keadaan di Dunia Baru ini langsung berlainan sekali dari keadaan di Eropah. Di sini, bangunan-bangunannya nampak tinggi dan megah. Dari jambatan Brooklyn yang kami gunakan untuk ke Manhattan, aku dapat lihat bangunan yang tinggi-tinggi tersusun seperti tembok-tembok gergasi menghadap ke arah East River.
Menurut Amir, dia telah mengarahkan bapa tirinya untuk menggunakan jalan ke arah Jambatan Brooklyn, kerana katanya, semua pelawat ke New York perlu ke sini dahulu sebelum meneruskan perjalanan mereka ke Manhattan.
"Tu Pier 17... tempat mak dan ayah tiri saya mula-mula bertemu dahulu." Bisik Amir sambil menunjukkan kepadaku sebuah bangunan berwarna merah gelap. Tempat itu ternyata begitu penting bagi dirinya. Kerana menurut Amir, di situ bukan sahaja tempat pertemuan pertama ibunya dan steve, tetapi telah menjadi tempat di mana ibunya selalu menemui Steve tatkala mereka bergelar pelajar.
Nampaknya Amir begitu beria-ia menunjukkan kepadaku setiap ceruk dan bangunan yang dapat kami lihat. Dia nampaknya sudah terbiasa dengan kota tempat dia dibesarkan ini. Dia kelihatan ceria, walaupun aku tahu hatinya pada waktu itu terlalu berat memikirkan tentang diriku yang akan meninggalkannya tidak lama lagi...
Amir menetap di 55 Central Park West. Sewaktu di London dahulu, Amir sering menceritakan kepadaku tentang apartment 'kecil'nya itu. Di dalam kepalaku aku terbayangkan apartmentnya itu terletak di sebuah bangunan yang kecil yang usang. Ternyata telahan aku itu salah, kerana bangunan apartmentnya agak besar.
"Awak kenal tak dengan bangunan ni?" Tanya Amir kepadaku sebaik sahaja kami masuk ke dalam lif.
"Tak," jawabku pendek.
"Alah... ni lah bangunan yang digunakan di dalam filem Ghosbuster." Jelas Amir sambil menekan butang ke tingkat 14.
"Dengan semua orang dia beritahu benda yang sama... Ghostbuster!" Celah Steve sambil tersenyum memandang Amir. Aku lihat, hubungan mereka berdua akrab, seperti kawan baik, lagaknya.
Apartment Amir tidaklah begitu kecil. Ianya bersaiz sederhana, yang aku pasti adalah satu saiz yang agak baik untuk sebuah apartment di New York. Cukup untuk mereka anak beranak.
Apartment mereka menghadap ke Central Park. Dari bilik Amir, aku dapat melihat taman yang terkenal itu di tengah-tengah kota yang besar itu. Memang Central Park ini besar. Tidak mungkin aku akan dapat menjelajahi ke seluruh bahagian taman ini di dalam masa tiga minggu aku berada di sini.
Bilik Amir aku lihat dipenuhi dengan buku dan beberapa poster dari kumpulan U2 dan Nirvana. Jauh berbeza dengan keadaan di ruang tamunya yang telah dihias kemas dengan perabot-perabot antik dari Eropah.

***

"Makcik harap Zam boleh jaga Amir tu betul-betul... perangai Amir tu kadang-kadang macam budak kecik. Macam bapak dia jugak" Kata Puan Zaleha kepadaku di dapur. Dia menolongku untuk memasak nasi ayam kegemaran Amir.
Aku mengangguk sambil tersenyum malu tersipu-sipu. Pelik juga rasanya apabila Puan Zaleha berkata begitu kepadaku. Dia seolah-olah telah menganggapku sebagai anak menantunya yang sah.
"Si Amir tu cepat marah... tapi kalau Zam pandai pujuk, cepat dia sejuk." Beritahunya sambil mengeluarkan beberapa keping pinggan untuk diletakkan di atas meja makan. "Tentu Zam dah tahu tentang ini semua, bukan?"
"Dia selalu marah-marah dengan saya... tapi saya cepat-cepat pujuk dia. Memang betul kata makcik... dia cepat sejuk." Jelasku sambil meletakkan ayam yang telah ku masak ke dalam sebuah piring besar.
"Jangan suka gaduh-gaduh pulak. Dulu Amir dengan Salina suka sangat bergaduh. Dengan Farid pun dia nak gaduh." Puan Zaleha memberi nasihat. Suaranya lembut. Walaupun dia sudah agak berusia, wajahnya tetap nampak muda dan ayu.

***

Selama aku berada di New York, Amir telah membawaku berjalan hampir ke setiap ceruk di Manhattan. Malah, dia juga telah membawaku menaiki bas untuk melalui ke kawasan Harlem yang terkenal sebagai kawasan penempatan kaum kulit hitam di New York. Takut juga rasanya tatkala aku dibawa melihat kawasan Harlem yang daif itu oleh Amir. Aku dapati Harlem langsung jauh berbeza keadaannya dari kawasan mewah di Central Park West.
Pada setiap hari, ada sahaja tempat baru yang mahu Amir tunjukkan kepadaku. Hampir pada setiap hari, ada sahaja muzium baru yang kami lawati.
Banyak yang aku pelajari dari persinggahan aku di New York. Dari cara mereka bertutur, cara mereka bekerja. Dari situlah aku mula memahami Amir dengan lebih dekat lagi. Kerana aku rasa, sedikit sebanyak, kota ini telah membentuk diri Amir. Sebagaimana kampungku di Terengganu telah membentuk caraku berfikir sehinggalah ke hari ini.

Pada setiap pagi, Amir suka membawaku pergi berjogging di Central Park. Pada petang hari pula, kami suka duduk bersantai di hadapan Lincoln Centre sambil berbual-bual kosong di sana. Amir suka membawaku ke sini untuk melihat gelagat manusia yang berjalan lalu lalang di hadapan kami.


***

"Saya harap awak tak akan tinggalkan saya sampai bila-bila," Kata Amir dengan perlahan kepadaku di hadapan air pancut Bethesda di Central Park. Cuaca musim panas pada tahun ini membakar. Baju Amir ku lihat basah terkena peluh.
"Tak kan lah saya nak tinggalkan abang pulak." Aku meramas-ramas jari jemarinya yang berurat itu. Mataku tertumpu ke kawasan tasik yang tenang di hadapanku. Beberapa orang kanak-kanak berlari-lari di hadapan kami.
"Alah... di Malaysia ramai jantan-jantan yang hensem-hensem... tentu awak minat--"
"Ke situ pulak!" Pintasku cepat-cepat.
"Ye lah... saya bukannya hensem. Saya takut nanti bila awak balik ke Malaysia, awak nak carik boyfriend baru yang hensem lagi macho."
"Ish, Abang hensem lah, Macho pulak tu!" Kataku sambil mencuit perutnya. Amir mengelak sambil tersenyum menahan geli.
"Saya rasa beruntung dapat jadi boyfriend awak... sebab awak hensem. Mak saya pun cakap awak hensem." Katanya memujiku.
"Saya lagik beruntung dapat abang... mana lagik nak carik mak mertua yang sayang anak menantunya macam mak abang tu," jelasku hampir mahu ketawa.
Amir menarik nafasnya panjang-panjang. Dia memandang ke arah kawasan hutan kecil yang dikenali sebagai The Ramble di hadapannya. Matanya terus ke sana. Lama juga dia termenung ke sana, sebelum dia menyambung dengan suara yang tersekat-sekat:
"Esok awak dah kena balik Malaysia... lepas tu kita tak boleh jumpa lagi macam sekarang ni."
Air matanya cepat menitik membasahi pipinya. Amir tidak dapat mengawal perasaan sedihnya pada waktu itu. Dengan pantas aku menyapu air matanya itu dengan tanganku. Perasaan hiba mula meresap ke jiwaku. Selama ini ku tahan sahaja perasaanku itu, tetapi apabila ku lihat Amir menangis begitu di hadapanku, perasaanku sendiri tidak dapat ku kawal lagi.
Air mataku sendiri mula kurasakan menetas di atas pipiku.
"Sekejap saja bang... pejam celik, pejam celik , abang akan terima ijazah abang di Panggung Sheldonian macam Majid." Aku cepat-cepat mengelap air mataku sendiri. "Lepas tu abang akan pulang ke KL dan tinggal bersama saya di sana."
Amir mengeluh lalu berkata:
"Saya harap hubungan kita ini akan berkekalan... walaupun kita berjauhan."
"Kita mesti percaya kepada diri kita bang..." kataku bersungguh-sungguh. "Abang percaya kepada saya kan?"
Amir mengangguk lemah. Dia kemudian mengeluarkan dua buah kotak kecil dari beg galasnya. Dia menyerah salah satu kotak tersebut kepadaku.
"Saya beli hadiah ini pada minggu lepas bila awak ikut mak saya ke Canal Street untuk beli bahan-bahan makanan." Amir cuba mengukirkan sekuntum senyuman di wajahnya yang muram itu.
Aku membuka kotak yang tertulis perkataan Tiffany & Co. di atasnya. Di dalam kotak tersebut ada sebentuk cincin perak yang pudar warnanya. Aku meneliti cincin tersebut. Di bahagian dalam cincin itu ada terukir namaku.
"Cincin ini terlalu besar untuk saya, bang." Kataku sambil tersenyum kepadanya.
Amir membuka kotak yang satu lagi. Dia mengeluarkan cincin yang ada di dalam kota tersebut. Cincin yang sedang dipegangnya aku dapati lebih kecil ukurannya dari cincin yang sedang kupegang.
"Cincin ini untuk awak... kecil dan comel macam jari awak."
Aku mengambil cincin tersebut dari tangannya. Di dalam cincin itu pula ada terukir namanya.
"Saya sayang awak!" Katanya, mengambil kembali cincin tersebut dari tanganku, lalu menyarungkan cincin itu ke jari hantu tangan kananku.
Aku melakukan perkara yang sama kepadanya sambil melafazkan kata-kata cintaku yang tidak berbelah bagi kepadanya.
Perasaanku kembali sebak. Kalau diikutkan hati, memang aku tidak mahu meninggalkan kota New York ini. Mahu saja aku duduk di sini dengannya sampai bila-bila...

Pada malam terakhir aku bersamanya di New York, Amir telah memasang beberapa batang lilin di dalam biliknya. Tingkapnya yang menghadap ke New York itu dibukanya besar-besar. Dibiarkan angin musim panas New York masuk ke dalam biliknya itu. Pemandangan Central Park dan kota New York terbentang indah di hadapan kami.
"Memang sejak dari kecil lagi saya tertarik pada lelaki, terutama lelaki yang menonjolkan sifat kelakiannya seperti awak. Lelaki yang tampan... tegap dan jenis yang boleh saya bawa untuk saya ketemukan kepada ibu saya. Awak memiliki segala yang saya impikan selama ini." Ujar Amir sambil bercakap dekat kepada telingaku. "Kali pertama saya melihat awak senyum di Heathrow... bergetar jiwa saya dibuatnya."
"Saya pun sama jugak... nafsu saya terus memuncak bila kali pertama saya lihat dada abang yang bidang tu." Kataku malu-malu.
Amir mencium pipiku dengan perlahan. Kemudian dia membuka butang bajunya satu persatu sehingga menampakkan dadanya yang bidang itu.
Aku dapat melihat cahaya lilin menyimbah menerangi otot-otot pada lengannya yang menonjol. Aku berjalan ke belakang, dengan cara ini aku dapat menjamu mataku dengan lebih bebas melihat susuk tubuhnya yang berotot kekar dan tegap.
Amir tahu bahawa aku suka melihatnya berkeadaan berlengging begitu.
Aku dapat melihat Amir mula memasukkan tangannya ke dalam seluarnya, mungkin dia mahu membetulkan senjatanya yang mula mengeras. Beberapa detik kemudian, aku lihat dia sengaja mengosok-gosok senjatanya di dalam seluarnya.
Aku tidak tahan melihatnya mengurut-ngurut kelakiannya yang pejal itu di hadapanku. Aku terus menerkamnya lalu terus ku cium bibirnya yang merah itu. Aku mencium pipinya dan pelahan-lahan kucupanku itu menjalar ketengkoknya.
Amir mendengus kesedapan. Kemudian, tatkala aku sedang asyik mengucupnya, dia memegang kedua belah pipiku. Mulutku di cium dan lidahnya bermain-main di bibirku. Dia menjilat-jilat misaiku. Aku buka mataku, sejurus selepas Amir berhenti dari terus mengucupku. Aku lihat Amir menguntum senyuman.
Aku balas kucupan Amir itu. Bibir kami bertaut. Sejak hari pertama kami bersama, aku sememangnya tahu bahawa Amir sememangnya hebat dalam berkucup. Lidahnya bermain-main lidahku membuatkan aku kelemasan. Aku lemas dalam kenikmatan.
Amir mula memainkan peranannya sepertimana yang disukai olehku. Dia memulakan dengan mencium pipiku. Amir mencium belakang telinganku sehingga dia membuatkanku mengeliat kegelian.
Aku mendengus kenikmatan. Aku mengerang dalam keasyikkan. Kucupan hikmatnya terus menjalar ke puting dadaku. Di kala itu, aku langsung dapat merasakan bau jantannya yang menusuk jiwaku. Amir menyoyot dan menyedup seluruh dadaku. Tanganku pula sibuk meramas-ramas dadanya yang kekar berotot itu.
Seterusnya tanganku perlahan-lahan menjalar kepusat dan ke bawah pusatnya. Aku menanggalkan seluar jeans yang sedang di pakai oleh Amir. Dan kini Amir hanya tinggal seluar dalam berwarna putih.
Aku belai kejantanannya yang terasa tegang di sebalik seluar dalam putihnya. Kubelai ku cium dan ku gosok lembut. Amir mengeliat kenikmatan. Kutanggalkan seluar dalamnya itu. Maka sekarang terpacak megah senjata Amir yang kekar, besar dan berurat itu di hadapanku.
Tanpa membuang masa, terus ku jilat senjatanya dan ku hisap seenak-enaknya. Sesekali lidahku menjilat hujung senjatanya yang bak cendawan bukit itu. Air mazinya yang mengalir perlahan tak ku endahkan, langsung terus ku hisap, hisap, dan hisap seludangnya itu.
Amir ku lihat terus tenggelam di dalam kenikmatan, mengerang dalam kehebatan permainan lidahku. Senjata Amir yang besar itu penuh di dalam mulutku. Sambil mulutku terus menyoyot senjatanya, tangan kasar Amir liar menanggalkan butang bajuku. Perlahan-lahan bajuku tertanggal.
Kali ini Amir pula bertindak ganas terhadapku. Dia menyonyot putingku dengan kuat sehinga berbekas. Aku terasa sakit bercampur nikmat. Rasa nikmat yang sememangnya tak mampu ku gambarkan dengan kata-kata.
Amir menanggalkan seluarku. Dia terus menghisap kelakianku yang sudah lama basah menanti hisapan keramat mulut Amir yang manis dan lembut itu.
Aku mengeluh kenikmatan.
Amir memusingkan badanku membuatkan aku terlentang. Dia terus menjilat punggungku seenaknya. Sesekali punggungku akan digigitnya sehingga aku menjerit kecil. Amir kemudian menjilat sehingga ke pangkal lubang nikmatku.
Tidak cukup dengan permainan lidahnya, Amir juga menghisap dan mengigit dengan manja buah zakarku. Kesedapannya hanya tuhan saja yang tahu.
Sambil bermain-main senjatanya yang tegang di pangkal lubang nikmatku, Amir sesekali mencucuk jari telunjuknya ke dalam lubang keramatku itu. Setelah beberapa kali di cucuk, Amir terus memasukkan senjatanya ke lubang keramatku. Senjatanya yang besar dan tegang itu pelahan-lahan memasuki lubang nikmatku. Mula-mula aku rasa sakit tapi lama kelamaan aku rasa nikmat. Tentu sahaja rasa nikmat yang amat sangat. Terutama ketika Amir menghentak senjatanya dalam-dalam ke dalam lubang nikmatku.
Aku tidak tunggu diam. Aku cuba membuatkannya lebih khayal menahan kesedapan dengan mengemutkan lubang nikmatku. Perbuatanku itu telah membuatkan Amir mengerang kenikmatan.
Dayungan Amir semakin kencang. Semakin hebat dan semakin membara. Hampir 15 minit kami bertarung dan akhirnya ke titik nikmat kemuncak.
Amir mencabut senjatanya. Tubuhnya ku lihat kejung. Lalu cepat-cepat aku menghalakan mulutku ke arah senjatanya. Amir memancutkan airnya ke dalam mulutku. Air putih pekatnya itu meledak laju masuk ke dalam mulutku. Air putihnya itu membuak-buak panas membasahi wajahku. Aku terus menelan air maninya yang sedap rasanya itu.
Amir memegang pipiku yang ada terkena air maniku itu. Sesekali dia menjilat manja ke dalam telingaku sehingga membuatkan ku menggeliat kenikmatan.
Memandangkan air maniku belum keluar, Amir terus menghisap senjataku dan mengurutnya. Dikulum dan di sedutnya kelakianku itu dengan kuat.
Tidak sampai tiga minit aku terasa sesuatu menunjang dalam senjataku tanda air maniku akan keluar tidak lama lagi. Ketika itu senjataku masih dalam mulut Amir.
"Bang... dah nak terpancut ni bang! Zam dah tak tahan! " Jeritku perlahan.
Amir tidak mengendahkanku. Senjataku terus di nyoyotnya dengan rakus.
"ahhhh... Zam sayang dengan abang!" Jeritku menahan sedap yang amat. Tanpa aku sedari, air maniku pun terpancut ke dalam mulut Amir. Amir terus menghisap dan menelan nya. Walaupun air maniku sudah habis keluar, senjataku masih dalam mulutnya. Kelihatan air maniku meleleh mengalir dari mulutnya membasahi dagunya.
Aku menyapu dagunya yang basah dengan tanganku. Terus ku belai rambutnya yang ikal itu dengan rasa penuh sayang.
Amir kemudian melutut sambil memelukku. "Jangan tinggalkan abang, Zam!" Katanya di dalam nada yang sedih. Dapat kurasakan air matanya panas membasahi pehaku.
Aku menyuruhnya berdiri, lalu kubaringkannya ke atas katil. Aku menyuruhnya tidur di atas dadaku sambil aku mengusap-ngusap rambutnya. Itulah kelemahannya, jika rambutnya kuusap begitu, pasti dia akan terlena tidur dengan sendirinya.
Pada malam itu aku tidak tidur. Ku lihat sahaja wajahnya yang tenang itu sepanjang malam sehinggalah ke subuh.
Ku dengar turun naik nafasnya.

Bersambung...

No comments:

Post a Comment