Sunday, June 24, 2012

NAFAS : Bab 7

Bab 7

Shahrin tiba lewat sejam ke rumahku dari masa yang telah dijanjikan.
“"Sorilah beb... ada awek call aku tadi. Budak kilang, tapi body cun habis!"” Ujarnya sebaik sahaja aku masuk ke dalam kereta Honda hitamnya. Stiker University of Michigan”terpampang di luar bahagian belakang keretanya.
“"Abang kau study di US?"” Aku menyoalnya.
“"Ya, tapi dah lama grad. Sekarang kerja kat KL. Aku ingat nak study kat US. Mesti syok... aku nak aku carik pompuan kat sana. Dapat balun sekali pun cukuplah."” Katanya bersahaja. “"Kau takde cita-cita nak study overseas?"” Dia menanyaiku pula sambil memandu laju. Dengan kacamata hitam Ray-Bannya, dia memang kelihatan seperti seorang playboy. Pastinya sudah ramai gadis yang sudah menjadi mangsa pujukan rayunya itu, fikirku sendiri.
“"Aku nak study kat local U saja. Kat sini dah cukup. Aku yakin universiti tempatan boleh menampung apa yang aku nak belajar nanti." Aku memberitahunya perlahan. Tanganku aku genggam kepada tepi kerusi. Takut juga aku apabila Shahrin membawa keretanya dengan laju.
“"Kau nak study apa nanti? Aku nak ambik marketing." Soal Shahrin. Dia menoleh kepada aku sewaktu memandu.”
“"Aku nak study engineering." Jawabku.”
“"Ye lah, engineering tu banyak bidangnya." Katanya seolah merungut.-“
“"Civil." Jawabku pendek.…”
“"Tak boring ke?"”
“"Dah minat aku ke situ."
Shahrin tersengih-sengih sendiri.”
"Kau masih ingat lagi dengan Latifah? Alah, budak satu kelas dengan kita masa darjah enam dulu tu!"
“"Ingat, tapi kenapa?"
“"Awek tu sekarang dah cun, siot!"”
“"Oh, ye ker?"” Aku menjawab sekadar melayannya.
“Dia pun tengah tunggu SPM, tapi aku rasa mesti tak lepas punyalah.”
“"Tak baik kau cakap macam tu." Aku tak suka mendengar kata-katanya cuba memperkecil-kecilkan orang lain. Walaupun aku sendiri tahu Latifah tu bukanlah terdiri dari golongan pelajar yang bijak.”
Shahrin tersenyum sendiri mendengar kata-kataku tadi.
"Minggu lepas aku main dengan dia... memang bohsia lah dia tu. Pandai main pulak tu!" Shahrin membelokkan keretannya dengan laju di sebuah selekoh.“"Kau nak main dengan dia tak? Aku boleh rekomenkan. Lagipun muka hensem macam kau takkan dia nak tolak punya."”
"Eh, tak apalah. Kau nih... mengarut ajelah!”
"Eleh... malu-malu konon. Eksyen alim!"
"Bukan pasal tu..."
"Kenapa, kau ada awek ke?"
“"Ada... budak KL. Aku setia dengan dia sorang jer."” Aku sengaja mahu membohonginya.
“"Cun tak?"”
“"Boleh tahan... budaknya baik."”
“"Ada gambar dia tak? Boleh aku tengok?"
Aku terasa serba salah, kerana satu-satunya gambar yang ada di dalam simpananku adalah gambar abang Zami. Yang telah aku simpan baik-baik di dalam dompet wang ku.”
“"Tak." Aku menjawab ringkas. …”
“"Okaylah aku tak mahu kacau awek kau tu... takut sangat kau nih!" Ujarnya cuba membuat lawak.
Aku ketawa kelat.

Rumah banglonya aku lihat lebih besar dari apa yang aku pernah lihat sebelumnya. Keretanya juga semakin bertambah bilangannya. Empat buat kesemuanya dan kesemuanya dari jenis kereta mewah. Di luar rumahnya berkibar bendera UMNO dan BN.
“"Bapak aku masuk politik,” jelasnya kepadaku tatkala aku menoleh ke arah bendera tersebut. “Aku tahu keluarga kau orang PAS... so, jangan cerita pasal politik dengan diorang. Diorang ni semua emosional sangat. Bosan aku nak layan." Jelasnya kepada aku, seolah-olah meminta maaf untuk pihak keluarganya.“
Aku masuk ke dalam rumahnya sambil disambut oleh ibunya. Terkejut juga aku jadinya apabila Puan Rahimah masih mengenaliku lagi. Dia juga telah mengatakan bahawa rupaku tak banyak berubah sejak dulu. Mungkin sekarang aku lebih tinggi dari kali terakhir dia menemui aku, katanya.
“"Tanti, sediakan air!"-Perintah Puan Rahimah kepada pembantu rumah Indonesianya itu. Aku rasa umur Tanti tak jauh berbeza dengan diriku.
Tanti mengganguk perlahan sambil gerak gerinya diperhatikan oleh Shahrin dengan satu pandangan yang mungkin aku tahu apa maksudnya. “
"Uncle balik petang nanti... dia sibuk dengan urusan di pejabat." Kata Puan Rahimah, sebelum kami terus beramah mesra di ruang tamunya yang besar dan sarat dengan hiasan dalamannya itu.

"Stim jugak aku dengan budak Tanti tu, Dia baru saja 4 bulan kerja kat sini."” Jelas Shahrin di dalam biliknya. Aku meletakkan beg aku di sebelah katilnya. “"Tapi dia dah ada balak." Dia memberitahu aku kemudian.
“"Siapa balak dia?"” Tanyaku ingin tahu.
“"Wijoyo, tukang kebun aku tu."” Shahrin menjelaskan. “"Nanti malam nanti kau tahulah" Sambungnya lagi.…”
“"Tahu apa?"”
Shahrin tersengih-sengih. Kata-katanya terhenti di situ sahaja. Dia kemudian mencapai sesuatu di bawah katilnya.
“"Ni koleksi majalah Playboy, Hustler dan Penthouse aku. Abang aku kumpul masa dia study kat US dulu."” Dia memberi kepadaku, kalau tidak salah aku, hampir tiga puluh naskah majalah-majalah lucah tersebut.
"Baca, jangan tak baca!"” Katanya. Kemudian dia mengambil handphone dari kocek kirinya lalu menelefon salah seorang awek yang bakal menjadi mangsa nafsu sarakahnya itu.

Pada petang Sabtu itu, kami telah ke Kuala Terengganu. Shahrin sengaja mahu ke sana untuk bersantai. Mahu cuci-cuci mata, katanya. Ramai juga gadis-gadis di sana yang diganggunya. “"Kak long apa khabar," atau "Assalammualaikum, tak jawab dosa, kak long!"” Terbit di mulutnya setiap kali dia lalu bertentangan dengan gadis-gadis diminatinya. Yang menariknya, ramai diantara anak-anak gadis yang diganggunya itu lebih menjeling ke arah aku. Ada juga yang sempat melemparkan senyuman mereka kepadaku.
“"Kau hensem macho, sebab tu diorang minat."” Ujar Shahrin tatkala dia mula sedar bahawa terdapat ramai gadis yang memerhatikan gerak-geriku dari jauh. "Nyesal aku bawak kau sekali... satu awek pun aku tak dapat tackle." Katanya kemudian sambil ketawa sendiri.
Aku sendiri telah mengambil kesempatan untuk mencuci mata sewaktu berada di Kuala Terengganu. Memang telah lama aku sedar bahawa jejaka dari Terengganu memang kacak-kacak orangnya. Kebanyakkan jejaka di sini mempunyai wajah anak Melayu jati. Kebanyakkan dari mereka juga kelihatan macho dan ganas. Maka tak hairanlah aku jika ramai gayboy yang pernah aku jumpa, begitu inginkan untuk mencari teman lelaki dari Terengganu, kalau tak pun, dari Kelantan.
Kami hanya balik ke rumah Shahrin setelah kami menghabiskan masa kami di sebuah pasar malam di Kuala Terengganu.
“"Eh... tak kan lah dah nak tidur, dah?"” Sebut Shahrin, sewaktu melihatku mula terbaring lepak di atas katilnya sejurus selepas aku menunaikan solat Isyakku.
“"Aku penat gila!" Jelasku dengan suara yang lemah. Perjalanan balik dari Kuala Terengganu ke rumah Shahrin ternyata terlalu memenatkan.
“"Nih... kau ikut aku. Mesti lepas ni kau tak penat." Shahrin berdiri di sebelah katil. Dia menarik tanganku.
Dengan penuh malas aku akur kepada kehendaknya.

Shahrin telah menyuruhku berjalan dengan penuh senyap ke arah rumah tukang kebun. Rumah tersebut diperbuat daripada kayu.
Kami telah ke bilik Wijoyo, tukang kebunnya. Wijoyo kalau tak salah aku berusia di sekitar lewat 20-an. Wijoyo bukan calang-calang orangnya. Dia bertubuh tegap dan sasa, mungkin akibat dari melakukan kerja-kerja berat seperti berkebun sepanjang hari. Dia bermisai tebal, berwajah macho serta berkulit sawo matang.
Dari belakang bilik Wijoyo, kami telah mengintainya dari celah-celah dinding papan yang tidak tersusun betul.
“"Kau tunggu jer... nanti karang aku jamin mesti ada tiger show."” Bisik Shahrin ke dalam telingaku. Aku sendiri kurang pasti apa maksud 'tiger show'nya itu.
Aku dapat melihat keadaan Wijoyo yang sedang berlengging dan berseluar jeans pendek yang telah dipotongnya sendiri. “"Ish, seksi giler!" Bisikku sendiri di dalam hati.
Aku menyesal kerana hanya berkain pelikat pada waktu itu. Untuk‘'cover line'’ kononnya, aku telah menggunakan tanganku, untuk menutup bahagian busutku yang mula menggunung itu. ‘Naik syahwatku apabila melihat keadaan Wijoyo sedang terbaring sebegitu rupa sambil meraba-raba busutnya. Dia sedang menelek-nelek majalah Hustler yang telah dipinjamnya dari Shahrin.
Beberapa detik kemudian, mungkin kerana terlalu ghairah, dia telah membuka zip seluar jeans pendeknya itu. Terus terpacul keluar senjatanya yang besar dan tegak menyacak itu. Senjatanya memang besar, malah lebih besar dari senjata abang Zami sendiri.
Setelah dia mengeluarkan kelakiannya dengan sepenuhnya, aku dapat melihat bahawa kelakiannya itu panjangnya lebih kurang lapan inci. Senjatanya panjang, tebal serta berurat-urat kasar. Kepala takuknya juga besar mengembang. Malah galak kelihatannya berdenyut-denyut setiap kali dia membuka majalah lucah itu ke muka surat yang baru.
Aku dapat merasakan bahawa keadaan aku sudah semakin basah kerana melihatkan Wijoyo. Semakin basah lagi kelakianku itu apabila aku dapat melihat Wijoyo mula mengurut-ngurut kepala takuknya sehingga jadi gelap kemerahan warna kepala takuknya itu. Apabila manik-manik air mazinya mula mengalir dari lubang takuknya, dia telah menggunakan air tersebut untuk mengurut bahagian paling hujung senjatanya itu dengan lebih galak dan rancak lagi.
Tiba-tiba pintu bilik Wijoyo di ketuk. Aku menoleh ke arah Shahrin. Aku menguis bahunya. Shahrin mengarahkan aku suapa diam sahaja.
Wijoyo tersentak akibat ketukan di pintunya tadi. Dia cepat-cepat memakai kembali seluarnya. Kemudian cepat-cepat dia menyorokkan majalah Hustler yang telah dia jadikan bahan itu ke bawah katilnya.
Dia membuka pintu. Dia memandang ke kiri dan ke kanan sebelum dia menarik Tanti masuk ke dalam biliknya. Mungkin kerana terlalu ghairah, dia terus menjatuhkan Tanti ke atas katilnya. Tanti tersenyum puas diganasi begitu oleh Wijoyo. Entah berapa kali pada malam itu, aku mahu sahaja tempat Tanti diganti sendiri oleh diriku.
Wijoyo ternyata ganas orangnya. Tanpa terlebih dahulu bercumbu mesra dengan Tanti, dia terus membuka gaun yang dipakai oleh Tanti.
Aku tidak dapat memastikan apa yang dibisikkan oleh mereka pada malam itu, tetapi apa yang boleh aku dengan dengan jelas adalah suara mereka berdua mengeluh kesedapan.
Apabila Tanti berjaya dibogelkan oleh Wijoyo, dengan lahapnya Wijoyo menyonyot kewanitaan Tanti yang besar menggunung itu. Kewanitaan Tanti semakin lama semakin padat dan tegang aku lihat. Acapkali aku lihat Tanti merengek-rengek kesedapan. Semakin kuat rengekannya itu apabila Wijoyo menggunakan jarinya untuk menguis-nguis alor Tanti yang mula merekah itu.
Wijoyo menjadi semakin berani dengan menekapkan mukanya ke arah alor Tanti. Di jilat-jilatnya biji Tanti sehingga Tanti menggeliat menahan kesedapan. Alor Tanti kini basah sehingga airnya mengalir keluar lalu dijilat kembali oleh Wijoyo.
Mungkin kerana terlalu geram, Tanti terus menyuruh Wijoyo duduk di atas katil. Seterusnya Tanti menuju ke arah kejantanan kekasihnya itu. Dengan menggunakan lidahnya yang lembut itu, dia telah bermain-main dengan takuk Wijoyo yang kembang berdenyut-denyut itu. Setelah dilihatnya Wijoyo hampir bagai nak gila menahan kesedapan, dia terus mengulum kelakian Wijoyo yang keras dan padat itu.
Pandai juga Tanti mengulum kejantanan Wijoyo. Yang lebih menghairankan, Tanti langsung tidak merasa kekok tatkala sedang mengulum kejantanan Wijoyo yang besar itu. Aku hairan kerana mulut Tanti tidaklah besar sangat dan orangnya pula agak kecil molek. Takut untuk aku fikirkan nanti tatkala masanya tiba apabila Wijoyo akan menusukkan senjatanya itu ke dalam tubuh Tanti yang kecil itu.
Setelah puas dikulum Tanti, Wijoyo telah mengarahkan supaya Tanti menonggeng di atas katilnya. Kemudian dengan penuh ganas, Wijoyo terus memasukkan senjatanya ke dalam alor Tanti dari belakang.
Setelah Wijoyo puas mendayung dari belakang, tangannya pula meraba-raba satu badan Tanti.
Aku meneruskan pengintipan tanpa segan silu. Aku nampak Wijoyo terus cium Tanti dari bibir beralih ke leher dan terus ke buah dada Tanti. Dengan penuh geram, Wijoyo terus cium di keliling buah dada sebelah kiri.
Mata Tanti pada masa tu habis separuh terbuka. Sedap gila menahan kesedapan lah tu. Wijoyo terus menyonyot puting Tanti sehingga Tanti mendengus kesedapan seperti watak di dalam filem lucah, lagaknya.
Alor Tanti semakin kebasahan. Wijoyo mengambil kesempatan ini dengan terus menggentel buah dada kanan Tanti sambil tangan kirinya
mengusap-usap faraj si Tanti. Tanti pun apalagi, meraunglah dia kesedapan.
Dua minit kemudian, Wijoyo mula menggentel kelentit Tanti dengan tangan kanannya masih sibuk meramas dan menggentel puting Tanti yang berwarna merah kecoklatan.
Faraj Tanti nampak licin seolah baru lepas dicukur. Wijoyo kini sedang menjilat-jilat biji Tanti. Tak lama selepas itu Tanti pun pancutlah ke muka Wijoyo. Dan Wijoyo pula, apa lagi, tadahlah mulut dia. Tanti mula sudah kelihatan lembik dan layu.
Walaupun begitu, nafsu Tanti masih membuak-buat. Lebih-lebih lagi memandangkan Wijoyo sendiri belum sampai ke kemuncaknya. Di dalam keadaan geram, Tanti telah menerkam dan nyonyot kelakian Wijoyo yang besar tebal itu. Kelakian Wijoyo pun mulalah keluar masuk mulut si Tanti ini. Lebih kurang lima minit setelah dikulum oleh Tanti, Wijoyo terus meledak dengan banyaknya ke dalam mulut Tanti.
Tanti mengelak, mungkin kerana geli. Lalu lebihan pancutannya yang seperti tidak putus-putus terpancut itu terkena di bahagian dada Tanti. Air yang
terpancut itu Wijoyo sapu ke seluruh buah dada Tanti. Dan Tanti pun apa lagi, sampai lagi sekalilah terpancut untuk kali kedua.
Wijoyo kembali bermain di taman larangan Moni. Dia mengacu-acukan senjatanya yang panjang ke bibir faraj Tanti. Tantii pun separuh
menjerit minta Wijoyo memasukkan cepat.
Wijoyo pun mulalah masukkan senjatannya perlahan-lahan, takut Tanti sakit.Dia memasukkan senjatanya yang besar itu sedikit demi sedikit sehingga masuk habis sehingga ke pangkal senjatanya.
Wijoyo ternyata hebat di atas katil. Wijoyo kemudian mulalah mendayung dengan pelbagai-bagai teknik yang telah digunakannya untuk memuaskan Tanti. Smemang tak ubah seperti menonton filem lucah! Jadi inilah cara pasangan lelaki dan wanita bermadu kasih, fikirku.
Tatkala aku menoleh ke arah Shahrin pula, aku dapat melihat dia sendiri sedang meraba-raba busutnya, sambil menjilat-jilit bibirnya sendiri.
Wijoyo kini berada di atas Tanti sambil menujah-nujah kelakiannya ke dalam diri Tanti. Gadis tersebut kini menggeliat kesedapan sambil memeluk tubuh Wijoyo yang sasa itu. Tanti kini sampai ke puncaknya untuk kali yang ketiga. Wijoyo pula, kerana terlalu geram, telah memicit-micit dan meramas-ramas kedua belah gunung Tanti dengan tangannya yang besar itu.
Wijoyo tidak dapat lagi menahan kesedapan yang sedang dialaminya pada malam itu. Dia terus mengeluarkan kejantanannya lalu terus terpancut-pancut di atas tubuh Tanti yang gebu itu. Wijoyo mengeluh puas sambil tersenyum melihat Tanti yang sedang menyapukan air maninya yang telah terpancut dengan banyak itu sekali lagi ke atas dadanya yang masih keras itu.

“"Stim siot!"” Getus Shahrin sebaik sahaja aku masuk ke dalam biliknya. Aku dapat melihat busutnya masih keras menggunung. Ternampak bentuk kelakiannya melalui seluar pendek yang sedang dipakainya itu. Air mazinya juga aku dapat lihat tertembus membasahi seluarnya itu.
Aku hanya diam sambil masuk ke dalam tandas. Aku dapati seluar dalamku juga telah basah sehingga terkena pada kain pelikatku. Senjataku masih keras. Aku pergi membasuh muka. Di dalam kepalaku masih terbayang lagi adengan panas Wijoyo bersama Tanti, walaupun aku cuba seboleh mungkin untuk melupakannya.
Sebaik sahaja aku keluar dari bilik mandi, aku telah mendapati bahawa Shahrin telah menutup lampu di dalam biliknya itu. Tanpa banyak soal aku terus menuju ke katil untuk tidur di sebelah Shahrin...…


Bersambung ....

No comments:

Post a Comment