Saturday, May 26, 2012

Nafas Bab 3


Bab 3

Abang Zami mengeluh kesedapan. Suaranya tatkala mengeluh agak kuat
kudengari. Aku pasti bahawa tidak ada sesiapa pun yang boleh mendengar
keluhannya itu, kerana kawasan di atas bukit ini memang terpencil.
Perkara inilah yang telah membuatku semakin liar mengulum puting abang Zami. Semakin geram lagi apabila aku dapat melihat dari raut wajah abang Zami, dia kelihatan seolah-oleh telah diseksa olehku. Kadang-kala, untuk mendengar keluhan anak jantannya itu, aku sengaja menggigit putingnya, yang semakin lama, semakin keras rasanya.
"Abang sayang Zam! Jilat lagi Zam," bisik abang Zami ke telingaku. Lalu aku semakin galak menjilat-jilat puting abang Zami sambil meramas-ramas busut jantannya yang semakin menggunung. Abang Zami mengerang kesedapan.
Aku menjadi semakin berani. Aku menyuruh abang Zami berdiri di
hadapanku. Aku mendongak merenung ke dalam mata abang Zami. Tangan abang Zami meraba-raba belakangku. Dia mengucup bibirku. Memang sah abang Zami pandai di dalam bidang ini. Cara dia mengucup sahaja boleh membuatkan aku terpancut kalau aku tak pandai mengawal nafsuku ini. Dia pandai melaga-lagakan bibirnya dengan bibirku. Kadang-kala, dia akan menjilat kumisku. Aku pula suka mengucup dagunya yang tajam serta kasar dengan bulu keras yang baru nak tumbuh itu.
"Abang nak Zam simpan misai Zam nih untuk abang," bisik abang Zami sekali ke dalam telingaku. "Zam nampak macho dengan misai Zam ni." Katanya kemudian sambil meneruskan kucupannya terhadap bibirku.
Aku dapat merasakan kelakian abang Zami dilaga-lagakan ke atas
badanku. Abang Zami sengaja menekan-nekan dan menggesel-geselkannya dengan ganas. Aku membalas dengan membuka seluar jeansnya itu.
"Ish... basah giler." Kataku perlahan. Seluar dalam berwarna
putihnya itu basah dengan air mazinya.
"Abang cepat basah, Zam." Balasnya abang Zami sambil tersenyum.
"Zam pun basah ni bang..." jawabku lesu.
"Abang tahu... Zam pun memang cepat basah," kata abang Zami sambil dengan ganasnya membuka seluarku.
Selepas aku telah dibogelkan oleh abang Zami, aku terus melutut di
hadapannya. Mulutku menuju kepada batang Abang Zami yang besar dan
tebal, itu. Lalu aku masukkan batangnya itu ke dalam mulutku.
Perlahan-lahan pada mulanya, kerana ingin aku rasakan kesedapan air
mazinya yang meleleh-leleh tatkala aku menjilat takuknya. Kemudian
barulah aku isap dengan sepuas-puasnya, setelah aku sendiri merasa terlalu
geram melihatkan kelakiannya yang besar serta padat itu.
"Pandai Zam kulum," Ujar Abang Zami tatkala aku mengulumnya. Memang aku tidak dapat nafikan, aku tak dapat mengulum batangnya sedalam-dalamnya, kerana tak biasa. Tapi aku seboleh mungkin telah menggunakan lidahku untuk menjilat-jilat bahagian paling sensitif untuk orang lelaki, bahagian takuknya. Kadang-kala sehingga kendur kepala lutut abang Zami dibuatnya, kerana tak tahan dikulum olehku.
Abang Zami menyuruhku berhenti. Katanya kalau aku tak berhenti,
pasti dia akan terpancut. Dia memeluk aku sepuas-puasnya. Beberapa kali
dia mengatakan bahawa dia begitu menyayangi diriku ini.
Tatkala aku menjilat-jilat leher abang Zami, tiba-tiba aku terasa
abang Zami sedang menguis-nguiskan jarinya ke dalam lubang nikmatku. Aku menggeliat kesedapan.
"Sedap tak?", Tanya abang Zami. Aku menggangguk. Kemudian Zami
kembali membaringkan aku di atas para. Dia menaikkan kakiku ke atas.
Dengan perlahan dia menjilat-jilat lubang nikmatku.
"Ahh... sedap bang! Rasa macam nak terpancut!" Ujarku di dalam
kesedapan. Tak pernah rasanya aku merasakan kesedapan seperti ini
sebelum ini. Abang Zami memang pandai melakukan jilatan dengan
lidahnya.
"Betul ni bang... tak tahan ni! Rasa macam nak terpancut!"
Abang Zami berhenti sebentar. Dia tersenyum ke arahku.
"Anak ikan macam kau memang tak pandai kawal..." dia memerliku dengan manja.
Abang Zami menyambung jilatannya. Kali ini dengan lebih lahap lagi. Aku pula terasa bagai nak gila menahan kesedapan. Sampai ternaik-naik punggungku dibuatnya. Lebih-lebih lagi apabila lidahnya semakin dalam masuk ke lubang nikmatku. Lebih terasa nikmatnya apabila dia mengurut-ngurut buah zakarku. Ake merintih-rintih dihanyutkan rasa sedap yang amat.
"Zam sayang abang tak?" Tiba-tiba abang Zami bersuara.
"Sayang bang!" Aku menjawab spontan. Aku menjawab soalannya itu dari suara hatiku. Aku iklas menyayanginya.
"Kalau Zam sayang dengan abang, Zam buat sahaja apa yang abang
suruh." Abang Zami memerintah sambil matanya tepat tanpa berkelip memandang mataku.
Aku menggangguk lesu. Buat masa ini, kalau dia mahu aku terjun ke curam di hadapanku pun aku sanggup lakukannya, demi rasa cintaku kepada abang Zami.
Abang Zami membasahkan jarinya dengan air liurnya. Dengan perlahan, dia memasukkan jari telunjuknya ke dalam lubangku. Aku mengadu sakit.
"Ketat sangat..." ujar abang Zami sambil memasukkan jarinya itu lagi dalam-dalam.
"Ahhh... sakit bang!" Dengusku. Di dalam rasa sakitku itu, terasa
juga rasa nikmat dijolok begitu.
"Zam anak jantan. Zam kena tahan rasa sakit ni nanti." Ujar abang
Zami. Dia seterusnya mencapai seluar jeansnya. Dia mengeluarkan sesuatu dari dalam kocek seluarnya itu. Kemudian dia telah menyuruhku berdiri. Dia
berada di belakangku kini.
Aku mengikut arahannya tanpa banyak soal. Abang Zami telah mencium belakangku sambil melakukan sesuatu. Abang Zami telah mengarahkan kelakiannya ke dalam lubangku. Dengan perlahan dia telah memasukkan kelakiannya ke dalam diriku. Walaupun lubangku telah dibasahi oleh jilatan abang Zami dan abang Zami sendiri telah mengenakan kondomnya yang agak licin dengan cecair pelincir, agak sukar juga untuk abang Zami menusukkan kelakiannya ke dalam diriku.
Beberapa kali aku mengadu sakit. Abang Zami tidak mengendahkan
aduanku itu. Seolah-olah getusan aku telah membuatkan dia menjadi lebih
berahi lagi. Terus dia menikam diriku ini dengan sebuas mungkin.
Aku menjerit menahan rasa sakit yang amat. Kelakiannya yang besar dan keras itu langsung membuatku terasa seperti diseksa dengan ganas. Aku hampir-hampir mahu menangis kerana tak tahan merasa sakit.
"Mula-mula memang sakit... lama-lama sedap!" Abang Zami memujukku. Dia cuba menenangkan fikiranku dengan mengusap-ngusap anak rambutku.
Abang Zami kemudian memegang punggungku dengan erat. "Sedap punggung Zam nih... mampat!." Katanya lagi sambil memicit-micit punggungku dengan penuh geram.
Akhirnya abang Zami berjaya menusukkan kelakiannya sehingga ke
dalam. Aku terasa bagai nak pitam menahan sakit. Terlalu pilu rasanya.
Dengan penuh ganas abang Zami telah menarik dan memasukkan
kelakiannya berkali-kali ke dalam lubang keramatku. Pada waktu itulah aku mula merasa terlalu sakit, tetapi di dalam masa yang sama, aku mula terasa sedap yang amat di dalam diriku. Tidak pernah aku merasakan kesedapan seperti ini.
Abang Zami mengurut-ngurut kelakiannku sambil menusukkan kelakiannya ke dalam diriku. Abang Zami mengerang kesedapan. Dia ternyata ganas orangnya. Mungkin kerana keganasannya itulah yang membuatku kini hanya puas bermain dengan lelaki yang sama tahap keganasannya.
"Sedap Zammmmm. Abang tak tahan Zam!" Katanya, selepas beberapa minit dia mengganasi diriku ini. Dia mengeluh kesedapan lalu dia
menggigit leherku. Abang Zami menusukkan senjatanya ke dalam lubang keramatku dengan satu tusukan yang kuat dan dalam. Aku dapat merasakan denyutan kelakiannya di dalam diriku.
Aku sendiri tak tahan lagi rasanya apabila diperlakukan begitu oleh abang Zami. Di dalam keadaan batangku diusap kuat oleh abang Zami, di tambah lagi dengan rasa sakit yang amat, aku terpancut sendiri.
"Ahhhh!" Getusku dengan agak kuat. Aku menggeliat kesedapan tatkala abang Zami sedang meledak di dalam lubang nikmatku. Abang Zami mengerang sama.
"Kemut lagi Zam... sedap Zam kemut." Ujar abang Zami sewaktu
kejantanannya berdenyut-denyut di dalam diriku.
"Sedap Zam... tak pernah abang main sesedap ini." Ujar abang Zami ketika kami sama-sama berbaring kepenatan di atas para. Abang Zami mengambil baju kemejanya lalu mengelap peluh di badanku serta di kemaluanku.
"Eh, kotor baju abang tu nanti." Bantah ku sambil menepis tangannya.
"Tak apa... abang kena bersihkan badan sayang abang sorang nih." Ucap abang Zami sambil mengucupku lagi.
Abang Zami terus membersihkan diriku dengan kemejanya itu. Terasa sebak didalam hatiku, kerana itulah kali pertamaku di layan dengan rasa penuh kasih sayang. Ketika dia mengelap belakangku aku terlihat sedikit tompokan darah diatas tilam, mungkin dari kemutan sulungku yang penuh kenikmatan. Aku hanya mendiamkan diriku. Walaupun di dalam hati aku terasa amat bimbang. Aku langsung tidak mahu menunjukkan sebarang emosi kepada abang Zami. Nak kontrol macho, lagaknya.
"Alah... biasa saja tu Zam." Ujar abang Zami mententeramkan hatiku. Dia seolah-olah sudah sebati dengan jiwaku. Dia dapat membaca isi hatiku.
Aku memeluknya untuk merasa lebih selamat di dalam dakapan hangatnya. Semua rasa risauku kini hilang entah ke mana...

Kami terbaring di atas pondok di atas bukit itu sehinggalah matahari
terbit. Banyak yang kami bualkan pada sepanjang malam. Banyak perkara
yang aku pelajari mengenai isi hatinya. Terasa semakin sayang pula aku
terhadap dirinya itu.
"Esok abang akan pulang ke Port Dickson... Zam tahu kan?" Ujar abang Zami sambil matanya merenung ke arah ufuk timur.
"Saya tahu bang... tu yang buat saya rasa sedih sangat ni!" Ujarku
yang memang terasa betul-betul sedih pada saat itu. Aku terbaring di
atas dadanya. Aku memeluk tubuhnya dengan lebih erat.
"Walau apa pun terjadi diantara kita... Zam tetap akan jadi milik
abang sampai bila-bila."
"Abang pun sama--" aku tak dapat menyambung lagi. Tiba-tiba aku dapat merasa manik-manik panas mula terkumpul di dalam alor mataku.
"Janganlah menangis Zam," ujar abang Zami perlahan. Dia mula sedar bahawa aku senang menangis tatkala air mataku yang hangat terjatuh di atas dadanya. "Abang tak suka lihat Zam menangis" Abang Zami
mengusap-ngusap rambutku setelah dia mengelap air mataku dengan
tangannya.
Aku akur kepada kehendaknya. Aku memimpinnya sambil berjalan keluar dari pondok lalu turun ke bawah bukit.

Kami sama-sama mandi air perigi pada pagi itu. Kami telah melayarkan bahtera cinta kami bersama pada malam itu sebelum dia pulang pada hari esoknya.
Aku beserta ibu dan bapaku telah menghantar Abang Zami dan abang Zuraimi ke Dungun. Dari sana mereka telah menaiki bas ke Kuala Terengganu untuk pulang ke Port Dickson. Abang Zami telah meninggalkan pesan kepadaku supaya jangan menangis tatkala dia meninggalkanku nanti.
"Nah ambil... goreng pisang. Makan bila dalam kereta nanti." Abang
Zami menghulurkan kepadaku goreng pisang panas yang baru sahaja
dibelinya di stesyen bas.
"Terima kasih, bang" Kataku perlahan sambil menyambut plastik merah yang telah penuhi dengan goreng pisang. Tatkala aku meyambut goreng pisang tersebut, abang Zami telah menyelitkan sekeping kertas kecil yang telah dilipatnya ke dalam tanganku. Dia memandang sayu ke dalam mataku. "Jangan baca sekarang..." bisiknya kemudian.
Aku mengangguk lemah. Aku melihatnya pergi masuk ke dalam bas
bersama abangku. Di dalam bas, dia termenung memandangku.

Di dalam perjalanan pulang, aku membuka surat kecilnya itu, tatkala ibu
dan bapaku sedang sibuk berbual di dalam kereta usang keluargaku ini.
Aku membaca suratnya dengan rasa penuh sebak. Air mataku mengalir lagi.
Aku tiba-tiba terasa terlalu kesunyian. Setiap urat saraf yang ada di
dalam tubuhnya terasa perit menahan sakit di jiwaku pada waktu itu.
Seolah-olah aku baru sahaja kehilangan sesuatu yang penting di dalam
hidupku.
Aku memandang ke luar untuk memastikan bahawa ibu dan bapaku tak akan dapat melihat keadaanku pada waktu itu. Di dalam suratnya, abang Zami telah mengulangi janjinya untuk memilikiku pada satu hari nanti. Dia telah memberitahuku bahawa hari-harinya bersamaku adalah diantara hari-hari yang paling bahagia di dalam hidupnya. Dia mengucapkan terima kasih kepadaku.

Dia telah berjanji untuk memilikiku... aku pegang pada janjinya itu.


BERSAMBUNG....

No comments:

Post a Comment